• Lid sinds 12 augustus 2015

Volkshuis

Zutphen

Plaza Vorden

Vorden

Debby heeft nog geen foto toegevoegd

1. Debby's profielfoto
    Debby heeft een recensie geschreven voor Volkshuis

Debby

Hier nu 2 keer geweest. Een hele ontspannen sfeer en gezellig.
    Lekker gebak. Je wordt er vlot en vriendelijk geholpen.

2. Debby's profielfoto
    Debby heeft een recensie geschreven voor TORO

Debby

Knus en de sfeer doet wel Spaans aan. Het eten was goed, alleen niet het idee dat er echt aandacht aan gegeven wordt. Mijn vriend had varkenshaas rolletje met saus van port maar dat was heel erg overheersend, zelf bleef ik de geur van zijn gerecht ruiken, niet subtiel aanwezig. Daarbij de aardappels en groenten dreven dan ook in de port, het leek erop dat er gewoon port op zijn bord gegoten was, in plaats van een soort van saus. Mijn visgerecht smaakte verder wel goed.
    De bediening was vriendelijk.

Ik ga zeker nog eens terug maar dan met mooi weer om buiten op het terras te zitten en wat tapas te eten!

3. Debby's profielfoto
    Debby heeft een recensie geschreven voor Plaza Vorden

Klantvriendelijk, dat is wat je het eerste meemaakt. Het is er netjes en schoon. En het eten is prima!

4. Debby's profielfoto
    Debby heeft een recensie geschreven voor Super Snack

Elke week gingen we daar naar toe. De patat is goed. De bediening vriendelijk. Alleen de laatste 2 keer ging ik mij afvragen of het betalen/de bestelling goed ging. Bestelling doorgegeven, bij het brengen miste ik iets van de bestelling. Loop naar binnen om het te zeggen. De fout lag bij mij, prima kan. Ik dacht laat ik maar geen discussie gaan voeren. Niet dat zij even de bon na keken of vroegen wat het gekost had. Nee duidelijk het lag bij mij volgens hun.
    Gisteren weer daar. Deze keer moesten we dik 2 euro meer afrekenen dan normaal. Mijn vriend bestelde en ik dacht zou wel goed zijn. De bestelling wordt gebracht zoals wel vaker neem ik knakworst, normaal krijg je er 2 nu 1. Ik loop weer terug om het aan te geven. Nee het is veranderd, ze hebben weer hun oude knakworsten en dan krijg je er 1. Ze zeiden er ook nog bij nu betaal je ook minder??? Huh ik moest meer afrekenen dan normaal. Er bestaan in en rond Zutphen nog meer friettenten dus dat wordt een andere uitzoeken om daar 1 keer soms 2 keer in de week heen te gaan.