• Lid sinds 12 oktober 2014

Humphrey's

Arnhem

De wilde heeft nog geen foto toegevoegd

1. De wilde's profielfoto
    De wilde heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Arnhem

Gisteravond hier gegeten. Wat een aanfluiting! Absoluut geen restaurantwaardig eten. Wellicht kun je dat ook niet verwachten voor 26 euro maar dan mag 't geen restaurant heten of doe de prijs wat omhoog en lever fatsoenlijk voedsel.

Dit hebben wij gegeten:

Ik:
    Zalmtartaar. Dit was een bergje gerookte zalm met een druppeltje crème fraiche op bord, een takje bieslook, een garnalenkroket die uit de diepvries leek te komen en naar koolvisfilet smaakte. Niets was op smaak gemaakt.
    Daarna een eendenkarbonade. Ik kreeg een eendenkarbonade die droog was, een eenden drumstick die gepaneerd en gefrituurd was. Echt zonde van de eend. Verder een loempia met een beetje eend maar voornamelijk vies, vet deeg. De groente was een slap stukje paksoi. Erbij friet: je kon 't vet eruit knijpen dus die waren in oud vet of meerdere keren gebakken. De salade was: slablaadjes, beetje rucola, in vieren gesneden, waterige tomaten, hardgekookte eieren en wat croutons. Geen dressing? Net alsof ik weer tien jaar geleden bij mijn moeder aan tafel zat.
    Als dessert wentelteefjes, dat ging wel, maar ja: wat kun je daar aan verpesten?

Mijn partner had:
    Carpaccio als voorgerecht. Dit was koude zooi waarschijnlijk uit een pakje met een overdaad aan pesto. Als hoofdgerecht mixed grill, alles droog. Kleffe, zoute aardappels en geen groente? Als toetje ook wentelteefjes.

Ik vond de bediening wel vlot en vriendelijk, maar ik kom voor lekker eten. Hier komen wij nooit meer!

3,9