• Lid sinds 22 december 2012

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. de Vries . A.'s profielfoto
    de Vries . A. heeft een recensie geschreven voor Mykonos

Mykonos is echt een restaurant waar je terug blijft komen. Door de gastvrijheid voel je je "thuis" en wordt vriendelijk ontvangen. Vanaf het moment dat je het restaurant betreed word je in de watten gelegd. Een vriendelijk en warm ontvangst in een ongedwongen sfeer. Het eten is uitstekend te noemen waar rekening word gehouden met de persoonlijke wensen van de gast. Prijs / kwaliteit is uitstekend te noemen je krijgt waar voor je geld. En las in een vorige recensie dat je wat langer op je eten moest wachten als het druk was. Kan alleen maar zeggen heb hier geen problemen mee, tenslotte ben je lekker uit en kun je alleen maar genieten van de intieme sfeer die het restaurant uitstraalt . van mij krijg MYKONOS een dikke 10. nog niet geweest? Dan kan ik mykosnos van harte aanbevelen.

4. de Vries . A.'s profielfoto
    de Vries . A. heeft een recensie geschreven voor Den Ouden Heere

Gisteren met mijn vrouw gegeten bij de deze zaak. we hebben dit restaurant al eerder bezocht en zijn zeer tevreden over de gastvrijheid en het eten (wat op hoog niveau blijft).
    Een heerlijk avondje genieten in een ontspannen sfeer, ben je er nog niet geweest kan ik deze zaak van harte aanbevelen.