• Lid sinds 7 augustus 2018

6. De Tijd's profielfoto
  7. De Tijd's profielfoto
  8. De Tijd's profielfoto

Beste Wiecke,
    Hartelijk dank voor de genomen moeite om een recensie te plaatsen. We zullen het kritische puntje eens bekijken, we proberen dit natuurlijk altijd te voorkomen, maar misschien stond er een extra afzuiging aan... Het is de bedoeling dat je lekker warm en knus bij ons kunt eten. Voel je vrij om dit een eventuele volgende keer op het moment zelf even aan te geven, wellicht dat er dan een beter plekje (bij de open haard bijvoorbeeld) gevonden kan worden.

9. De Tijd's profielfoto
    De Tijd vindt de recensie door Agnes voor De Tijd leuk
    Internationaal Eerbeek

We hebben heerlijk gegeten, vlotte bediening!

10. De Tijd's profielfoto

Beste Janet,
    Hartelijk dank voor deze prachtige recensie. Dit is nu precies waar wij het voor doen; alleen maar blije gezichten!

11. De Tijd's profielfoto

Beste Henk,

Zoals ook al aangegeven via mailcontact, is het uiteraard niet onze bedoeling om gasten het gevoel te geven dat zij 'weggekeken' worden en dit is intern ook besproken. Hiervoor dan ook (nogmaals) onze excuses.
    Ondanks deze ervaring, hopen wij u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten en een betere ervaring te laten beleven.

12. De Tijd's profielfoto

Beste Michiel,
    Fijn te lezen dat jullie heerlijk hebben gegeten. Bedankt voor de tip m.b.t. de verlichting, we zullen er op letten.

13. De Tijd's profielfoto

Beste Familie,
    Hartelijk dank voor de genomen moeite om een recensie te schrijven. Het is zeker geen nieuwe trend om op deze manier te werk te gaan en we hebben bovenstaande dan ook intern besproken met de medewerkers. Nogmaals dank en graag tot een volgende keer.

14. De Tijd's profielfoto

Beste Maike,
    Bedankt voor de opbouwende feedback. Wij hebben inderdaad net onze allereerste week achter de rug. Helaas start je dan niet met een soepel en perfect geoliede machine. Een nieuw team, een nieuwe menukaart, een nieuwe werkomgeving is voor alle medewerkers natuurlijk nog even wennen. Er moeten nog wat punten op de i gezet worden, daar wordt hard aan gewerkt.
    Wij hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen begroeten en een betere ervaring te bieden.