• Lid sinds 10 juni 2011

Kade 60

Den Helder

Topido

De Cocksdorp

de Smaakhunter heeft nog geen foto toegevoegd

1. de Smaakhunter's profielfoto
    de Smaakhunter heeft een recensie geschreven voor Kade 60
    Internationaal Den Helder

Meerdere keren gegeten. De eerste ervaring was redelijk. Geen bijzondere keuken maar de gerechten waren smaakvol. De tweede keer viel het op dat de bediening niet in de gaten bleek te hebben dat de glazen al geruime tijd leeg stonden, hier werd niet op gereageerd. Het laatste bezoek werd voortijdig beëindigd.

Bij de saté werd een overvloedige hoeveelheid smakeloze pindasaus geserveerd of beter gezegd ' pindasaus met daarin enkele stokjes saté ', op de vraag van mijn vriendin of dit de bedoeling was van de saté werd door het meisje dat ons bediende na overleg met de chef kok verteld dat de ' saté hier nu eenmaal zo wordt bereid en aan de smaak volgens de kok niets mis is' daar moest mijn vriendin het meedoen.

Wij zijn hierna direct opgestapt, de saté werd niet op de rekening gezet.

2. de Smaakhunter's profielfoto
    de Smaakhunter heeft een recensie geschreven voor Topido

Bij aankomst ruikt het in het restaurant naar de lucht van de keuken. Verder sfeervol. De bediening is vriendelijk. De witte huiswijn is van redelijke kwaliteit. De mosterdsoep was goed.

De carpaccio van het lam was redelijk. De jongst bediende hield de keuze voor van een fruitige en een zwaardere rode wijn, op de vraag van welke druivensoort de rode wijn vervaardigd was moest zij echter het antwoord schuldig blijven. De zwaardere rode wijn viel tegen, in die zin dat het volstrekt geen smaak had; de wijn werd meteen vervangen. Het stofpootje, de biefstuk alsmede het nagerecht waren goed tot zeer goed.