• Lid sinds 15 juli 2012

Barendrecht

De Proever heeft nog geen foto toegevoegd

1. De Proever's profielfoto
    De Proever heeft een recensie geschreven voor De Drie Geboden

Vorige week donderdag heb ik met mijn gezin weer eens het weekmenu gegeten. Het voorgerecht bestond uit geitenkaas, hoofdgerecht parelhoen en daarna volgde er een overheerlijk toetje.
    Ondanks het feit dat er een groot gezelschap in de zaak was werden wij goed en attent geholpen.
    De door de gastheer geadviseerde dessertwijn smaakte heerlijk bij het toetje!
    De prijs voor dit heerlijke menu was ook prima.

2. De Proever's profielfoto
    De Proever heeft een recensie geschreven voor Diggels

Deze week met een zakenrelatie gegeten en dat was gezellig en sfeervol. Het is een leuke zaak met goede bediening. De kwaliteit van het eten was in orde echter prijs/kwaliteit kan beter.

6,7
  3. De Proever's profielfoto
    De Proever heeft een recensie geschreven voor De Drie Geboden

Afgelopen donderdag samen met mijn vrouw een hoofdgerecht uit het menu van de week gegeten. Deze week was dit gebakken bavette en dat smaakte heerlijk. De bediening was prima en ook de snelheid waarin het gerecht op tafel kwam was prima. Wij hadden namelijk aangegeven dat wij redelijk vlot weer wegmoesten naar een afspraak.

4. De Proever's profielfoto
    De Proever heeft een recensie geschreven voor De Drie Geboden

Op zaterdag met twee personen geluncht. Wij werden vriendelijk ontvangen en werden vlot geholpen. Na toelichting over de lunchgerechten buiten de kaart om kozen wij voor een tomatensoep en een vissoep vooraf en als hoofdgerecht gekookte mosselen met gorgonzola. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht smaakten heerlijk. De door de gastheer aanbevolen fles witte wijn was goed van smaak en combineerde goed met de mosselen.
    Voorts is de zaak leuk ingericht en hangt er een leuke sfeer omdat het gezellig druk was.
    Kortom: voor herhaling vatbaar!

5. De Proever's profielfoto
    De Proever heeft een recensie geschreven voor Olympiada

Met twee personen op een doordeweekse dag hier gegeten. De ontvangst was prima en het was gezellig druk. Bediening deed het gewoon goed en was attent.
    Het voorgerecht was een proeverij van griekse gerechten en smaakte prima. Het hoofdgerecht was een vleesschaal voor twee personen die aan tafel geflambeerd werd. Erg lekker alhoewel de kwaliteit van het vlees iets beter had gekund.
    Wij hebben een leuke avond gehad met lekker eten in een mooie zaak. Wat mij betreft een prima grieks restaurant!