• Lid sinds 5 november 2020

4. De Oase's profielfoto
  5. De Oase's profielfoto
    De Oase vindt Pannenkoekenhuis de Oase leuk

6. Luciënne Jansen

Ik kom al 10 jaar eten in de Oase en was altijd tevreden, totdat Corona kwam en de Oase gesloten werd! Vreselijk! Nu is het gelukkig weer open, van binnen een complete metamorfose ondergaan. Super gezellig en sfeervol en de pannenkoeken......Subliem! Niet te overtreffen, zo heerlijk. Erg aardig personeel. Ik ben zo blij dat de Oase weer is heropend! Eerst lekker wandelen met de kleinkinderen in het bos en afsluiten met een pannenkoeken. Wat wilt een mens nog meer.

7. De Oase's profielfoto

Beste Lida,
    Wat vervelend om te horen dat jullie niet werden gezien door het personeel. Waarschijnlijk hebben jullie ons bezocht op een drukke weekenddag waardoor de wachttijd meer kan oplopen dan dat gasten van ons gewend zijn. Helaas hebben wij maar een klein keukentje en een kleine bar en hebben wij ook te maken met personeelstekort door Corona.
    Hopelijk is de service bij uw volgende bezoek aangenamer.

met vriendelijke groet,
    Team Oase

8. De Oase's profielfoto
    Van restaurant

Wat een ontzettend mooie complimenten! Hartstikke bedankt en tot de volgende keer.

Lieve groet,

9. De Oase's profielfoto

Bedankt Marianne! Leuk om te horen

10. De Oase's profielfoto
    Van restaurant

Wij kunnen ons dit nog herinneren. Een foutje kan natuurlijk altijd gebeuren. Hiervoor is wel degelijk excuus aangeboden, ook is aangeboden om uw eten opnieuw te serveren.

Het is jammer om gelijk zo’n review te mogen ontvangen. Wij doen erg ons best om onze kwaliteit hoog aan te bieden.

Gelukkig horen we van andere gasten daarentegen weer erg positieve signalen over de pannenkoek.