• Lid sinds 10 februari 2018

Beoordelingen

De Heeren van Wolfersveen heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto
    De Heeren van Wolfersveen heeft gereageerd op een recensie van De Heeren van Wolfersveen

Beste Eddie,

Wauw, wat een mooie woorden. Hier doen wij het voor. Bedankt dat jullie weer voor De Heeren van Wolfersveen hebben gekozen. We gaan voor de 11!

Tot de volgende keer!

2. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Beste Susanne,

Bedankt voor de mooie woorden. Goed om te horen dat alles naar wens was en jullie heerlijk hebben gegeten.

3. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Beste J. van Elderen,

Bedankt voor het achterlaten van deze recensie. We nemen de feedback ten harte en hopen jullie in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen bij De Heeren van Wolfersveen.

4. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Beste J. van Elderen,

5. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Beste Eef,

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie recensie. Gezellig dat jullie er waren na jullie bezoek aan het middagconcert in Terborg.

We hopen jullie in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen bij De Heeren van Wolfersveen!

6. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Beste Hans,

Gezellig dat jullie er weer waren! Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van een gezellig avondje uit. We kijken uit naar jullie volgende bezoek.

Groeten namens het hele team!

7. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Beste Mieke,

Wat fijn om te horen dat jullie weer heerlijk hebben gegeten.
    Tot de volgende keer!

8. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Bedankt Annemarie, voor deze recensie!

Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van het verrassingsmenu en de locatie.

Heel graag tot ziens bij De Heeren van Wolfersveen.

9. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Beste Robert,

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie recensie.

10. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Bedankt voor de recensie en de eerlijke feedback. Deze nemen wij zeker mee.

11. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Bedankt voor deze mooie recensie Teun. Fijn dat jullie heerlijk hebben gegeten.

We verwelkomen jullie graag in de toekomst nog een keer bij De Heeren van Wolfersveen!

12. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Beste Peter,

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie recensie. Dat waarderen we enorm.

Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van een fijne avond uit bij De Heeren van Wolfersveen en heerlijk hebben gegeten.

13. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Bedankt voor het aanraden van ons restaurant! Heel graag tot een volgende keer.

14. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Het was ons een genoegen om jullie te mogen verwelkomen!

Zien we jullie nog een keer terug?

15. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Erg leuk dat jullie er waren. Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van de gerechten en onze service.

Graag tot ziens bij De Heeren van Wolfersveen.

16. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Dank en chapeau voor jou en deze mooie recensie, Robin! We vinden het fijn om te horen dat jouw bezoek aan De Heeren van Wolfersveen zo goed bevallen is. Wij wensen je een fijne dag en hopelijk tot ziens bij De Heeren van Wolfersveen.

17. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie, Ron. Leuk om te horen dat we jou hebben kunnen verrassen met onze kookkunsten. Met vriendelijke groeten, De Heeren van Wolfersveen.

18. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Bedankt voor deze recensie Kea! Erg fijn om te horen dat het eten allemaal heeft gesmaakt en dat je de service en atmosfeer zo positief hebt ervaren. Hopelijk mogen we jou binnenkort nogmaals ontvangen. Met vriendelijke groet, De Heeren van Wolfersveen.

19. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Wat fijn om te horen dat de zeetong zo uitzonderlijk heeft gesmaakt. Hier doen wij het voor. We hopen jullie nog een keer te morgen verwelkomen bij De Heeren van Wolfersveen.

20. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Beste Jim,

Allereerst bedankt dat jullie voor De Heeren van Wolfersveen hebben gekozen.
    Wij hadden de betreffende dag veel gasten op ons terras zitten en daarom was ons personeel veel buiten. We nemen jullie feedback mee.

We hopen jullie nog een keer te mogen verwelkomen bij De Heeren van Wolfersveen.

21. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Bedankt voor deze mooie en eerlijke recensie. Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten en heerlijk hebben gegeten. We nemen jullie feedback wat betreft de koffie mee.

22. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Beste Rob,

Bedankt voor deze uitgebreide recensie. Deze lezen we met erg veel plezier terug. Fijn dat jullie het verrassingsmenu van de chef zo bijzonder, goed op elkaar afgestemd en perfect passend vonden.

Daarnaast ook bedankt voor het aanraden van ons restaurant.
    Uiteraard zijn jullie de volgende keer weer van harte welkom.

Met hartelijke groet,
    De Heeren van Wolfersveen

23. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Fijn om om te horen!

Graag tot ziens bij De Heeren van Wolfersveen.

24. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Bedankt voor deze mooie recensie Dionne. Hartelijk dank voor de complimenten. We verwelkomen jullie graag nog een keer in ons restaurant.

25. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Erg fijn om te lezen dat jullie een aangename avond hebben gehad in ons restaurant.

We verwelkomen jullie graag nog een keer bij De Heeren van Wolfersveen.

26. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Bedankt voor deze mooie recensie!

Fijn dat jullie van het verrassingsmenu van de chef hebben genoten.
    Graag tot ziens bij De Heeren Wolfersveen.

27. De Heeren van Wolfersveen's profielfoto

Beste Han en Marjon,

Erg fijn om deze mooie recensie te lezen. Het was een feestje om jullie te mogen verwelkomen in ons restaurant.

Wellicht tot in de toekomst!

Meer activiteiten