• Lid sinds 28 juli 2015

3. Gevolgde restaurants

Beoordelingen

1. De Gordiaan

Lelystad

De Gordiaan heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Rob voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Eén van de weinige (er zijn er pakweg 4) goede tenten in Lelystad die meer biedt dan patat, sla en een stuk vlees of vis. De chef weet wat koken is en de bediening is prettig. Alles vers. Zelfs oesters en dat vind je bijna nergens in Lelystad.

2. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Liana voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Heerlijk getafeld vorige week. We waren met z'n zessen en onze hond. Zij lag de hele tijd onder tafel en heeft zich keurig gedragen en nog iets lekkers gehad van de kok.

Iedereen heeft heerlijk gegeten en we werden super geholpen, een leuk spontaan team van mensen die je thuis laten voelen en je een heerlijke avond bezorgen. Er hangt een ontspannen sfeer, niet gehaast o.i.d, voldoende tijd tussen de gangen door, maar niet te lang. Precies goed om een ontspannen avond te beleven.
    De gerechten zijn goed bereid, zeker niet weinig. De zwezerik en eend waren heerlijk en ook de cheesecake was om te smullen. De patatten waren lekker knapperig.
    Wij komen hier zeker nog een keer terug om onder andere het verrassingsmenu te proberen.

3. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Kees N voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Verrassend lekker. We waren iets te laat, maar dat was geen probleem. Heerlijke zeebaars gegeten en de hertenrug. Toen samen Jelmer's dessert gedeeld met koffie erbij. De vis was uitstekend gegaard en drie heerlijke stukken op een bedje van groente. Frietjes extra erbij? Niet nodig met een broodje vooraf. Gezellige meiden in de bediening en precies goed afgestemd op onze wensen werd er gevraagd of alles in orde was. We komen zeker terug als we weer in Lelystad zijn.

4. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Peter voor De Gordiaan niet leuk
    Nederlands Lelystad

Voordat ik bij voordeur was, moest ik eerst door de walm van sigarettenrook van andere eetgasten. Dat was een nare ervaring. Ik heb dat ook kenbaar gemaakt bij de bediening. We hebben vervolgens met 4 personen heerlijk gegeten (en gedronken). Complimenten voor het wildmenu, de risotto en de pasta carbonara. Super chardonay-tje erbij!
    Het is een kleine ruimte en daardoor staan de tafels wat (te) dicht op elkaar, dat gaat ten koste van de sfeer. Kortom: de kookkunst is fantastisch maar de entourage laat nog wat te wensen over.

5. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door h.stoorvogel voor De Gordiaan leuk

h.stoorvogel

Lekker gegeten, fijne bediening, een juiste prijs.

6. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Fam. Prins voor De Gordiaan leuk

Fam. Prins

Prima eten, gezellig, heerlijke wijn

7. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Gert-Jan voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Heerlijke gerechten. Zeer vriendelijke bediening.
    Leuk intiem restaurant.

8. Nederlands Lelystad

Karin aus Deutschland

Vertaal van de naar Nederlands

Im Oktober 2016 und 2017 war ich im Restaurant essen. Ein Erlebnis der besonderen Art. Zuvorkommend bedient zu werden, leckeres, frisch zubereitetes Essen und gute Getränke, das hat man nicht überall. Es war einfach super.
    Wehmutstropfen : alles sehr eng und bisschen teuer. Aber im Urlaub kann man sich das leisten und gönnen.
    Wenn ich wieder in Lelystad bin, ich komme wieder.
    Der Chef ist besonders liebenswert und ein Charmeur.

9. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Patrick voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Zeker de moeite waard om nog een keer te gaan top voer.

10. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Ella Goud voor De Gordiaan leuk

Ella Goud

Hallo jongens, het was natuurlijk weer een dikke 10 vanavond. Dit keer helemaal voor de verrassing gegaan en natuurlijk wist ik wel dat dit niet mis kon gaan. Ik lust alles, maar bij jullie is het iedere keer weer een feestje. Naast het eten ook nog mijn lievelingsfilm, dat maakt alles compleet. Met een glimlach van de kok kan het helemaal niet meer stuk. Kom maar op met die ster, voor mij hebben jullie hem al verdiend.

11. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Marcel Reith voor De Gordiaan leuk

Marcel Reith

Top kok en dito bediening. Het menu is zeer creatief. Je ziet dat ze er lol in hebben en dat maakt al een deel van de sfeer. Het eten is voortreffelijk voor een redelijke prijs. Beste restaurant van Lelystad!

12. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door wim voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Fijn ontvangst bij binnenkomst.
    De menukaart is een kistje met kaartjes erin waarop staat wat je kunt eten. Persoonlijk geven we de voorkeur aan een " normale" menukaart.
    Het eten is van prima kwaliteit, de porties echter aan de kleine kant.
    De wijn is prima. Het bierassortiment aan de summiere kant.
    De prijzen zijn, zeker rekening houdend met de omvang van de porties, aan de hoge kant.
    Het is best wel wat lawaaiig in het restaurant. Wellicht is het geluid met bepaalde muurbekleding akoestisch wat te dempen.
    Tenslotte vonden we het niet erg warm in het restaurant, en daarin waren we niet de enigen (aan het tafeltje naast ons had een mevrouw de winterjas aan, een paar tafeltjes verder op zagen we een tweetal gasten ook wat aan/om doen). Dus de verwarming mag wel een graadje hoger.)
    de bediening is prima in orde. Je voelt je wel een gast.

13. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Arian voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Lelystad verdient een restaurant á la De Gordiaan: het eten is prima, de wijn heerlijk, en de gastvrouw en kok zijn vol passie met hun vak bezig. Kortom, een prima keuze voor een gezellige culinaire avond met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

14. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Vrienden voor De Gordiaan leuk

Vrienden

Voor het eerst hier gegeten, op aanraden van een vriend. Was heerlijk, zowel de polderhoen als het lamsvlees. Leuke ervaring om menu te kiezen vanuit schatkistje.

15. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Visser voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Gisteravond heerlijk met z’n 4’n gegeten.
    Het hele eethuisje zat vol en daardoor de indruk dat de bediening niet 100% de focus op ieder tafeltje had, maar daarmee blijft die nog steeds voldoende op peil om een ruime voldoende te scoren.
    Het eten was ronduit goed. Als voorgerechten de Tom ka kai, carpaccio en Pata Negra. Hoofdgerechten de zalm, parelhoen en kalf/os. Stuk voor stuk heerlijk.
    De aankleding zou qua meubilair iets aangekleder kunnen, maar ook die is voldoende zoals die nu is.

16. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt De Gordiaan leuk

17. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan heeft gereageerd op een recensie van De Gordiaan
    Van restaurant

Beste Trace,

Bij de Gordiaan proberen we iedere dag om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, daarom komen we ook graag aan tafel, zodat we zeker weten dat onze gasten tevreden zijn en indien nodig onze service moeten aanpassen om het de gast alsnog naar de zin te maken. Zo ook afgelopen Dinsdag bij jullie tafel. Het was een prachtige warme dag en de meeste gasten namen plaats op ons terras, jullie waren die avond de enige gasten die binnen wilden zitten. Vooraf had je aangegeven dat jullie amuses erg leuk vinden. Niet iets waar we in de gordiaanse keuken de focus op hebben liggen maar dat doet er niet toe. We serveren een kleine amuse van het huis en met het oog op service laat Joëlla in overleg met jou een plankje samenstellen met wat olijfjes en mooie ham.

En dan lezen we je recensie: "Het is nooit gezellig als je de enige gast bent…"
    Natuurlijk hadden wij het ook graag drukker en gezelliger gehad en snappen we dat de sfeer daardoor wat minder was. Maar een 1 voor sfeer en een 4 voor service geven?

Je gaat verder met: "het eten viel een beetje tegen de amuze van het huis was echt geen visitekaartje van de kok..."
    Ai, die komt hard aan, vooral ook omdat je tijdens de avond ons meermaals liet weten dat alles naar wens was. Achteraf deze recensie moeten krijgen, waarbij je de keuken beloont met een 6, vinden we dan ook erg vervelend.

met vriendelijke groet

Lars en Joëlla

18. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Katrien van Meirvenne voor De Gordiaan leuk

Katrien van Meirvenne

Gisteren met 4 personen gegeten bij de Gordiaan. Het was er gezellig, wel staan de tafels kort bij elkaar omdat de ruimte niet zo groot is. Erg lekker gegeten. Ze houden rekening met je wensen/allergieën. Personeel is erg vriendelijk

19. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Marcel en Ilze voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Uitstekend gegeten, ondanks dat de kok ook de bediening deed, liep het ook nog vlot door. Veel gasten voor een dinsdag.

20. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door John Diks voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Wat een verrassing en wat een leuk restaurant, het begint al bij het menu via de kaartjes uit de schatkist stel je het menu zelf samen, de bediening is vlot en zorgvuldig en het eten top kwaliteit en de prijsverhouding is goed.
    Wij hebben een heerlijke avond gehad in een gezellig restaurant, dit is voor herhaling vatbaar, we komen zeker een keertje terug.

21. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Lia Visser voor De Gordiaan leuk

Lia Visser

We hebben superlekker gegeten en de bediening was top
    Zeker voor herhaling vatbaar

22. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Teunis Dekker voor De Gordiaan leuk

Teunis Dekker

Gisteravond met ons vieren gegeten voor onze trouwdag.
    Het was gezellig de bediening was zeer goed en relaxed.
    Het eten was voor de prijs kwaliteit perfect.

23. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door wendy voor De Gordiaan leuk

Goede kwaliteit
    Klant vriendelijk

24. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Sariena en Sunil voor De Gordiaan leuk

Sariena en Sunil

Dit is de vierde of vijfde keer dat wij er hebben gegeten. En tot nu toe is het altijd top.

25. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door H Peetoom voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Prima keuken. Knus en fijne sfeer. Aanradertje…

26. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Arnaud voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Ontzettend vriendelijke bediening en heerlijk eten dat ook nog eens prachtig is "opgemaakt". Aanrader!

27. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door knoot voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Het eten was heerlijk, mooi opgediend. Het restaurant is klein maar gezellig. Jammer dat de kok niet een nagerecht zonder lactose had bewaard, terwijl wij dit een dag van te voren hadden aangegeven! Dit werd verzacht door een gratis nagerecht voor mij. Bedankt!

28. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door A voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Top bediening, top eten, heel fijn sfeertje!

29. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Eva voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Het eten bij het goriaantje is heerlijk en de bediening is kundig en vriendelijk! Echt genoten! Prijs-kwaliteit verhouding is prima!

30. De Gordiaan's profielfoto
    De Gordiaan vindt de recensie door Frank voor De Gordiaan leuk
    Nederlands Lelystad

Wij hebben heerlijk gegeten! Service is heel goed, vriendelijk. Het is niet het goedkoopste restaurant maar zeker het geld waard. Wij komen hier zeker nog vele keren.

Meer activiteiten