• Lid sinds 16 december 2013

1. De Deugniet

Boxtel
  2. De Rechter

Boxtel

De Deugniet heeft nog geen foto toegevoegd

1. De Deugniet's profielfoto

Internationaal Boxtel

De Deugniet

3. De Deugniet's profielfoto
    De Deugniet heeft gereageerd op een recensie van De Deugniet

Dankjewel voor jullie prachtige recensie,daar doen we het voor!
    Tot de volgende keer.
    Team de Deugniet

4. De Deugniet's profielfoto

Dag Ton,
    Bedankt voor je geweldige recensie!
    Daar doen we het voor.
    De sfeer is volgens jou recensie niet optimaal!
    Wat zouden wij daaraan kunnen verbeteren?
    We horen het graag en tot de volgende keer!
    Groetjes van team de Deugniet

5. De Deugniet's profielfoto
    De Deugniet heeft gereageerd op een recensie van De Deugniet

Dag Hans,wat ik begrijp is dat er nogal wat dingen fout zijn gegaan,hiervoor onze oprechte excuses,want dit is niet de bedoeling in het concept wat wij proberen te voeren.Ik ben er ook van overtuigd dat wij kunnen laten zien dat het absoluut anders kan en wil je hiervoor uitnodigen om nogmaals bij ons te komen eten op onze kosten natuurlijk.Kan alleen maar hopen dat jullie van ons aanbod gebruik maken om een en ander recht te zetten!Wij kunnen absoluut beter en gaan juist voor de service.Wij gaan hiervan leren en hopen jullie binnenkort te zien.Bel naar onze zaak en vraag naar Leonie Smits,0411682877.

6. De Deugniet's profielfoto
    De Deugniet heeft gereageerd op een recensie van De Deugniet

Jammer om te horen dat je bezoek niet helemaal naar wens was. de deugniet in Schijndel bestaat niet meer. Wellicht goed om te weten dat de deugniet in Boxtel per 01-01-2013 is overgenomen door een nieuwe eigenaresse. We hopen je nog een keer te mogen begroeten, we zullen je zeker niet teleurstellen.

7. De Deugniet's profielfoto
    De Deugniet heeft gereageerd op een recensie van De Deugniet

Jammer om te horen dat je bezoek niet helemaal naar wens was. Wellicht goed om te weten dat de deugniet per 01-01-2013 is overgenomen door een nieuwe eigenaresse. We hopen je nog een keer te mogen begroeten, we zullen je zeker niet teleurstellen.

8. De Deugniet's profielfoto

Beste Lilian,

9. De Deugniet's profielfoto

Beste Angelique,
    We vinden het erg vervelend dat jouw bezoek aan de deugniet niet naar wens is geweest. Wellicht goed om te weten dat de deugniet per 1-1-2013 is overgenomen door een nieuwe eigenaresse. We hopen je nog eens te mogen ontvangen en zullen je zeker niet teleurstellen.
    Met vriendelijke groet, de deugniet eten & drinken.

10. De Deugniet's profielfoto

Beste Ross,
    Ik heb je reactie gelezen. Erg vervelend dat je niet hebt kunnen genieten bij de deugniet. Wellicht goed om te weten dat de deugniet per 1 januari 2013 is overgenomen door een nieuwe eigenaresse. Ik hoop dat je ons in de toekomst nog een keer komt bezoeken. We zullen je niet teleurstellen!
    Met vriendelijke groet, de deugniet eten &drinken