• Lid sinds 19 december 2013

De Nieuwe Baan

Prinsenbeek

't Hert

Prinsenbeek

David heeft nog geen foto toegevoegd

1. David's profielfoto
    David heeft een recensie geschreven voor 't Hert

Wat jammer zeg dat mensen drempelvrees hebben voor dit restaurant. Nergens voor nodig. Je kunt hier gewoon ongedwongen zitten. We eten hier regelmatig en wat kan men hier goed koken! Echt koken! Smaakvol en voor een hele goede en scherpe prijs. Dranken zijn prima. Eigenlijk is restaurant valdijck het best bewaarde geheim van de omgeving. Ik verheug me nu al op ons volgende bezoek. Wat mij betreft mogen ze in de Bib Gourmand a bon pris.

2. David's profielfoto
    David heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Baan

We hadden een etentje tegoed van het vorige restaurant. We wisten echter niet dat het een nieuwe eigenaar had gekregen. Harold heeft toen een en ander geregeld zodat we zijn restaurant konden uitproberen. Dat is nou super service. Gisteren zijn we er gaan eten. We moeten zeggen dat de keuken er flinke stappen heeft gemaakt. Het eten was vers, (kangaroe biefstuk en dorade, vispaletje en gamba's grand dessert), maar goed als je verse producten gebruikt heeft het ook maar weinig nodig. Wijnen zijn prima. Komen van mijn favoriete wijnzaakje "Aarst wijnen" overigens. De porties zijn erg ruim, je komt niets tekort. Goed gedaan mensen. We komen graag een keertje terug.