• Lid sinds 12 juni 2012

Shabu Shabu

Hoofddorp

Arabesque

Hoofddorp

David Beers heeft nog geen foto toegevoegd

1. David Beers's profielfoto
    David Beers heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Zeer goed. Wij komen hier regelmatig. Ik ben zelf een echte fijnproever en ook
    culinair goed onderlegd. Ik kan me sommige slechte reacties van andere gasten dan ook moeilijk voorstellen. Het cijfer 1 of 2 voor het eten? Mijn kinderen 10, 8 en 5 jaar staan te springen als we gaan en lusten ook alles. De variëteit van de aangeboden gerechten vind ik zelfs beter dan bij Itoshi. Het personeel is erg aardig en de vestiging in Hoofddorp is gezellig kwa inrichting. Vooral het dessert is altijd feest. Ijs, fruit en cake worden dan naar hartelust opgeschept. Voor de gasten met behoorljk negatieve ervaringen. Ga eens sushi eten in het Okura hotel in Amsterdam in het Yamazato restaurant. Dat is een sterren restaurant. Als dit je referentiepunt is en je vergelijkt dit met Shabu Shabu dan zul je onderkennen dat Shabu Shabu lang zo slecht niet is. Dit geldt ook voor Itoshi.

2. David Beers's profielfoto
    David Beers heeft een recensie geschreven voor Arabesque
    Midden-Oosters Hoofddorp

Vorig jaar hebben we al eens gegeten bij Arabic Lounge in Hoofddorp. Een zeer geslaagde culinaire tongstreling met gerechten uit het Midden-Oosten. Helaas is dit restaurant failliet gegaan maar heeft een doorstart gemaakt onder de naam Arabesque. Zoals altijd is het dan nog maar de vraag of de kwaliteit hetzelfde is gebleven. Sinds een aantal maanden is het restaurant weer geopend. Dezelfde kok werkt er nog. Afgelopen zaterdag 9 juni hebben we er met 6 personen gegeten. Het was voortreffelijk. Koude en warme Mazzes. Alles met verse kruiden bereid. Daarna een heerlijke mixed grill. Ijs met baklavla toe en daarna Arabische koffie. Ik proefde de Kardemon. Heerlijke rode wijn, leuk personeel, goede sfeer.
    Bijkomend voordeel, ze hanteren ook zeer schappelijke prijzen. Met de Hoofddorp pas krijg je nog eens 15% korting. Het restaurant heeft de sfeer uit het Midden-Oosten, het personeel spreekt ook Arabisch.
    Kortom zeer geslaagd voor een avondje uit.