• Lid sinds 16 november 2013
Van restaurant:

1. Sun On

Eindhoven

David Au heeft nog geen foto toegevoegd

1. David Au's profielfoto
    Van restaurant

Dag Dirk, Het spijt ons dat het niet heeft gesmaakt. Zou u kunnen aangeven wat er precies fout is gegaan? Groet, David Au namens Sun On

2. David Au's profielfoto
    David Au heeft gereageerd op een recensie van Sun On

Dag Sandra, graag ontvangen wij een goede feedback zodat wij het op kunnen lossen. Om het op eet.nu als recensie te zetten heeft het voor ons geen meerwaarde. Dit lost echter het probleem niet op. Groet, David Au namens Sun On

3. David Au's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. David Au's profielfoto
    David Au vindt de recensie door Rob Hogeveen voor Sun On leuk

Sun on is in een nieuw jasje gestoken! Modern en gezellig ingericht met kleine tafeltjes ideaal voor romantisch dineren maar ook voor groepen is het zeer geschikt. Culinair heeft de gastheer een compleet nieuwe menukaart samengesteld en niet te vergeten brabants bier, heerlijk! De menukaart bestaat uit een verzameling van kleine gerechten van vlees en vis, een soort chinese tapas. De kwaliteit en de smaak is van een hoog culinair niveau. Samen met het verrassings- en belevingseffect zeer de moeite waard. De gastheer is erg betrokken en enthousiast waardoor je echt voelt dat je een gewaardeerde klant bent.

5. David Au's profielfoto
    David Au vindt de recensie door Chantal Daams voor Sun On leuk

Chantal Daams

Ik kan alleen maar positief zijn over Sun On.

Het eten is altijd heerlijk, heb nog nooit ergens beter Chinees gegeten dan hier. Alles super op smaak lekker vers en de babi pangan is van mooi mager vlees.

Verder wordt je altijd super vriendelijk geholpen door mevrouw, meneer en hun zoon.

Dus echt een aanrader voor iedereen.

6. David Au's profielfoto
    David Au vindt de recensie door Jules en Ria Nijst voor Sun On leuk

Ik heb hier gisterenavond (9-1-2015) echt heerlijk gegeten. Alle gerechten worden a la minute bereid met alleen verse producten, zoiets proef je meteen. Verder hebben ze een menu met veel keuze van heerlijk kleine gerechten. Duidelijk aangegeven in het Nederlands, maar wat op je bord verschijnt is heerlijk walmend Chinees / Indonesisch eten. In plaats van de standaard Chinees, moet je dit eens proberen, kleine heerlijke gerechten. Gastronomisch genieten.

7. David Au's profielfoto
    David Au vindt de recensie door John en Inge Bakker voor Sun On leuk

John en Inge Bakker

Al 25 jaar super eten bij restaurant Sun On van de familie Au. We wonen inmiddels niet meer om de hoek, maar rijden er graag een eindje verder voor. Het nieuwe concept is hip, het eten heerlijk en de familie Au is bijzonder gastvrij. Aanrader, ook voor afhaalmaaltijden.

8. David Au's profielfoto
    David Au vindt de recensie door Han voor Sun On leuk

Wij hebben er gisteren avond een hapje gegeten en het was super lekker. Sun on is helemaal verbouwd en ziet er erg gezellig uit, en de familie is zoals altijd erg gastvrij.

9. David Au's profielfoto
    David Au vindt de recensie door Joost voor Sun On leuk

Leuk nieuw concept! Restaurant ziet er leuk uit. Eten is heerlijk en goede service. Voor herhaling vatbaar!

10. David Au's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor je recensie!

11. David Au's profielfoto
    Van restaurant

Dag John en Inge, bedankt voor je recensie ;)! We zullen ons best blijven doen.