1. Hele leuke plek voor sushi. Voor mij is het niet de dichtstbijzijnde plaats maar ik loop er altijd wel naartoe. Het is een hele leuke sfeer binnen soms zitten er zelfs kinderen huiswerk te maken. Het heeft een heel lekker familiegevoel de reden waarom ik altijd wat verder loop voor deze plek is omdat de kwaliteit gewoon heel erg goed is. Ze zijn niet verlegen met de vis er zitten altijd gezonde stukken in en de prijs is heel erg eerlijk je mag daar best wel blijven zitten en eten denk ik maar het is meer een ophaalplek een andere manier hoe je ziet dat het een goede plek is omdat het daar altijd heel erg druk is ik denk dat ze wel drie brommers hebben met jongens die constant heen en weer rijden. Verder is de bediening heel aangenaam en staan ze altijd klaar om je te helpen als je iets wilt veranderen aan je bestelling zoals bijvoorbeeld geen mayo of zo.

2. Ik heb hier een paar jaar geleden gegeten en ik denk dat het best lekker was. Toevallig ben ik gister weer geweest en nadat ik een paar patatjes heb gegeten. Ben ik terug naar de balie gegaan heb ik gevraagd of ik verse patat mocht omdat ze niet lekker waren je kon bijna niet je vork erin prikken zo. Thai waren ze ze hadden een paar nieuwe uit het vet en liet mij er een proberen. Hij was net zo vies echt niet te eten. Ik vroeg aan hun hoe dat kwam en wat het probleem was ze zeiden gelijk het zijn de soort aardappels die we gebruiken en hij bedoelt natuurlijk die zij van de baas moeten gebruiken. Dit is erg jammer echt Belgische patat kan heel lekker zijn.

1,4
  3. Daryush Nadjafi