• Lid sinds 9 september 2017

1. De Route

Arnhem

De Route

Arnhem

Dario heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dario's profielfoto
    Dario vindt de recensie door Dario voor De Route leuk
    Mediterraans Arnhem

Eens een keer wat anders… Gerechten uit meerdere landen dus voor ieder wat wils. De Vittello was heerlijk met een twist. Mooie presentatie en prima service. We konden nog buiten zitten maar ook binnen is het warm en huiselijk. Een must voor wie van eerlijk eten houdt. Vrij nieuw restaurant dus geen volle bak, maar dat zal niet lang meer duren denken wij. Niet te formeel maar wel verzorgd. De Servische chef komt hier nog aan tafel, dat zie je niet vaak meer. Zeker een bezoekje waard als je van vis of een goed stuk vlees houdt. Wij vonden het een gezellige avond en dit was zeker niet de laatste keer. Aan de chef en zijn team; bedankt en we wensen jullie goede zaken!

2. Dario's profielfoto
    Dario heeft een recensie geschreven voor De Route