• Lid sinds 8 juni 2015

Mykonos

Landgraaf

Danny heeft nog geen foto toegevoegd

1. Danny's profielfoto
    Danny heeft een recensie geschreven voor Mykonos

Danny

Voor heel de familie gereserveerd i.v.m. het 40 jarige huwelijk van mijn ouders. We zijn ruim een week van tevoren langs geweest om een geschikte plaats te reserveren. Dit i.v.m. de beperkte ruimte en omdat wij een kinderwagen bij ons hadden. Geen probleem volgens het personeel.

Op de betreffende dag werden wij naar een plek gebracht waarbij de kinderwagen midden in het gangpad moest staan. De andere gasten zouden zich steeds tussen de kinderwagen en de banken moeten doorduwen. Daarnaast zou ons kindje midden in de tocht staan aangezien dit vlak bij de ingang was. Ineens hadden ze verder geen plek beschikbaar, terwijl dit ruim een week van tevoren besproken was.

De eigenaar maakte vervolgens de opmerking: Als het jullie niet bevalt kunnen jullie ook gaan. Dat lieten wij ons natuurlijk niet 2x zeggen. Erg leuk voor een 40 jarig huwelijk!

We zijn vervolgens naar een concurrent in Chevremont geweest. Alhoewel het daar superdruk was, konden we er toch met de hele familie terecht. We hebben dus toch nog een leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Dat was niet aan de baggerservice van restaurant Mykonos te danken.

2,5