Activiteiten van Danique

1. Danique's profielfoto
    Danique heeft een recensie geschreven voor ZIZO Lounge

Het wachten op het eten duurt erg lang. Ook is de service best wel traag. De sushi was heerlijk. Best wel een minpuntje, er is een deur naar buiten toe die continue open en dichtgaat. Dus je waait soms weg.

2. Danique's profielfoto
    Danique heeft een recensie geschreven voor 3 Zussen
    Internationaal Tiel

Danique

We hadden veel gehoord over de 3 Zussen sinds het op de nieuwe locatie zit. Onze ervaring, bar slecht! Wachten op drankjes duurde 3 kwartier. Personeel is echt niet vriendelijk en sommige hapjes en drankjes zijn echt duur! Jammer. Over de vorige locatie was ik positiever!

4,1
  3. Danique's profielfoto
    Danique heeft een recensie geschreven voor Arsenaal 1824 | Restaurant

Danique

Wat een top restaurant. Veel en goed eten voor weinig. Vriendelijk personeel en een heel leuk pand!

4. Danique's profielfoto
    Danique vindt de recensie door Lisa voor Shintori leuk

Was ik eerder nog best weg van dit restaurant nu heb ik besloten om hier nooit meer te gaan eten!! Om half vijf stappen wij binnen en er kwam een chagrijnig ogende dame op ons afgestapt. Na wat onduidelijk gebrabbel waar duidelijk geen woord van welkom in zat werden wij naar een tafeltje gebracht. Mijn vriendin vroeg of ze een bepaald sausje in een bakje bij haar eten te kunnen krijgen. Dit was mogelijk maar na enige tijd kwam de dame terug en in bijzonder gebrekkig Nederlands (lees onverstaanbaar!) wilde ze ons iets duidelijk maken. Na wat raadwerk en hints lijkende gebaren vriendelijk aangegeven dat we écht niet begrepen wat ze zei, was de dame duidelijk geïrriteerd. Deze irritatie is pijnlijk voelbaar de gehele avond blijven hangen, een drankje halen was eigenlijk al te veel gevraagd. Het eten was niet slecht maar zeker niet de moeite waard om terug te gaan. Ik geef eigenlijk altijd fooi. Zelfs nu. Maar toen ze het geld aanpakte en wij bleven staan brabbelde ze iets van is goed, en keek ons geïrriteerd aan waarom we niet weggingen. Toen toch maar vriendelijk om mijn wisselgeld gevraagd. Toen was haar toppunt van geirriteerdheid bereikt!!! Nooit meer!!!

4,7
  5. Danique's profielfoto
    Danique heeft een recensie geschreven voor Shintori

De slechtste service die ik ooit heb gehad. Ik was met een vriendin en we hebben nog getwijfeld om weg te lopen. We waren een van de eerste gasten van de avond en werden niet begroet, we werden naar onze tafel verwezen en vervolgens werd het eten de hele avond op tafel gekwakt zonder een 'eet smakelijk' of 'alsjeblieft'. De serveerster in kwestie sprak namelijk niet eens nederlands! Een aantal keer om een bepaald sausje gevraagd maar ze wist gewoon niet wat ik bedoelde. Deze vrouw moeten ze echt niet meer in het restaurant laten staan. Veel later kwamen er jongere serveersters die het wel weer een beetje goedmaakten. Geen aanrader!

6. Danique's profielfoto
    Danique heeft een recensie geschreven voor Shizen

Heerlijk gegeten! Heel veel keus. Tablet werkt perfect. Alles is mooi en nieuw en er word snel geserveerd. Soms iets te snel want sommige dingen waren niet warm en ook word niet alles vers gemaakt. Sushi is wel echt heerlijk en de bediening is super vriendelijk! Vooral de jonge mensen die er werken. Ik heb wel dezelfde klacht als iemand hier onder, ik heb met m'n jas aan gegeten zo koud dat het was! Voor de rest zeker voor herhaling vatbaar.

7. Danique's profielfoto
    Danique heeft een recensie geschreven voor Sakana

Vorige week wezen eten bij Sakana. En we waren niet zo blij. De sojasaus die in de rode Kikkoman flesjes zit was aangelengd met water en had dus totaal geen smaak meer. Ook kon je aan het personeel merken dat ze niet echt zin hadden om te werken. Nooit meer.

8. Danique's profielfoto
    Danique heeft een recensie geschreven voor Yip en Yang's Goya

Super vriendelijk personeel. Veel meer aandacht besteedt aan de sushi en snelle service. Ze lopen hier graag 2 keer om het u naar de zin te maken. Ik ben om!

9. Danique's profielfoto
    Danique heeft gereageerd op een recensie van Tokyo Lounge

Je weet bij tokyo dat je 2.5 uur de tijd hebt om te eten. Dat word wel van te voren duidelijk gemaakt. Maar in die tijd had je veel meer rondes kunnen bestellen. Ik vind de service heel slecht maar dit heeft aan uzelf gelegen.

10. Danique's profielfoto
    Danique heeft een recensie geschreven voor Tokyo Lounge

Ik ben vandaag voor de zoveelste keer geweest. Wat een slechte ervaring was dit. Ik was met 4 vriendinnen naar de zitting van 17.00 tot 19.30. Om 19.00 uur werd ons gevraagd om onze laatste bestelling door te geven. We wilden nog wel een ronde, maar ook een bolletje ijs na. Er werd ons verteld dat we dan alles tegelijk zouden krijgen. Maar dat hoor niet. Dus we bestelden alleen eten. Om 19.20 hadden we ons eten op en wilden toch nog een bolletje ijs. Dit was NIET mogelijk. Terwijl iedereen om ons heen nog aan het eten was. Ik kwam hier 2 keer per maand maar dit was de laatste keer. Je word onpersoonlijk behandeld en na 15 keer nog niet herkend. Je bent hier een nummer.

11. Danique's profielfoto
    Danique heeft een recensie geschreven voor Tokyo Lounge

Heel goed restaurant. Ik zie mensen klagen over hygiëne & weet ik wat. Maar er zijn maar weinig restaurants waar alles zo mooi & netjes gepresenteerd word. Ook vind ik de service heel goed, je wordt snel geholpen. Als je niet van drukte houd moet je op een doordeweekse avond gaan & niet zeiken!

12. Danique's profielfoto
    Danique heeft een recensie geschreven voor Tokyo Lounge

Heerlijk gegeten hier! Iedereen die er geweest is, praat vol lof over dit restaurant. Goede kwaliteit eten. Zelfs voor mensen die niet veel om vis en sushi geven is er genoeg!