• Lid sinds 16 juni 2014

Brasserie Felicia

Gouda

De Beren

Den Haag

Danielle heeft nog geen foto toegevoegd

1. Danielle's profielfoto
    Danielle heeft een recensie geschreven voor Brasserie Felicia

Uitstraling van het "nieuwe"restaurant erg oud bollig, niet meer van deze tijd. Krappe tafeltjes erg dicht op elkaar. Het eten was zeer matig, niet goed doorbakken en niet bijzonder. Menukaarten bleven op tafel liggen na de bestelling. Gerecht wat besteld werd, was niet goed aan de keuken doorgegeven, waardoor het mis ging. Dan wordt de schuld gegeven aan de bediening is erg slecht willen niet werken. Waarschijnlijk hebben de meisjes gewoon goede begeleiding en instructies nodig zodat het wel gaat werken. Je kan niet alsmaar nieuwe meiden aannemen, hierdoor krijg je geen goede klantbinding.
    Vriendelijkheid, uitstraling, presentatie zijn erg belangrijk om een restaurant goed te laten lopen.

3,9
  2. Danielle's profielfoto
    Danielle heeft een recensie geschreven voor De Beren

Bediening niet erg best, we moesten vragen om ons voorgerecht, terwijl ze al het hoofdgerecht kwam opnemen. Na meer dan een lang uur gewacht te hebben, en aangegeven te hebben dat we wilden afrekenen, stond ons hoofdgerecht opeens klaar. De manager kwam aan onze tafel dat ze het erg vervelend vond dat het zo lang had geduurd en bod ons een drankje van het huis aan.
    Ze ging kijken wat ze nog meer kon doen.
    Tja, erg jammer.... Uiteindelijk hoefde we ons stokbrood met smeersels ook niet te betalen.
    Dit was 1 keer en geen 2e keer meer.

3,4