1. We zijn hier bijzonder gezellig uit eten geweest. Het restaurant ziet er erg leuk uit en is gezellig verlicht. Het personeel was wel een beetje schuw en verlegen en het drinken liet telkens lang op zich wachten.

Het eten was daarintegen érg goed! Ruime porties en heerlijk van smaak. Wij hebben alleen een hoofdgerecht en nagerecht genomen. De voorgerechten kan ik dus niks over zeggen.

De hoofdgerechten waren verrukkelijk en de toetjes waren van goed formaat en heerlijk van smaak. Hierbij is de "Churritos Classico" echt een aanrader (Gebakken tortilla reepjes met honing, kaneelsuiker, kaneelijs en slagroom.).

2. Bijzonder gezellig restaurant. De saté-schotel is hier érg lekker! Wel is het vaak erg druk waardoor de bediening soms iets achter de feiten aanloopt. Het personeel is overigens wel erg vriendelijk en doet overduidelijk hard haar best.

Het is er bere-gezellig en lekker eten! Wat ons betreft een aanrader dus!

3. Chinees-Indisch Delft

Het eten is goed en na je keuze gemaakt te hebben aan het rauwe buffet wordt het bereid waar je bij staat. Ambiance en eten is goed. Bediening kan iets beter.

4. We zijn hier al regelmatig uit eten geweest. Eigenlijk geen negatieve ervaringen gehad. Wel zou er een ander koffie apparaat mogen komen, deze is namelijk niet echt best. Verder: zeer goed italiaans restaurant met schappelijke prijzen.

5. Eten was goed en lekker. Wel duurde het erg lang (1,5uur) voordat het hoofdgerecht geserveerd werd. Bij het dessert was een foutje gemaakt bij het opnemen van de bestelling, maar dit werd zonder problemen opgelost.