• Lid sinds 5 oktober 2016

Beoordelingen

1. Argentino Tango

Steenwijk
Nieuwe recensie

Daniel heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Daniel's profielfoto
    Daniel vindt Pannenkoekboerderij Steenwijk leuk

2. Daniel's profielfoto
    Daniel heeft gereageerd op het topic: Vakantie openingstijden

Heel erg bedankt voor je reactie. Ik hoop snel van je collega's te horen

3. Daniel's profielfoto
    Daniel heeft een nieuw topic gestart: Vakantie openingstijden

Kan ik ergens nu alvast mijn aangepaste openingstijden voor de zomervakantie invoeren? Ik ben meer dagen open en heb aangepaste openingstijden waar kan ik dat wijzigen zonder dat de huidige openingstijden worden aangepast.

4. Daniel's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor uw feedback. Graag zouden wij willen weten wat u bedoeld met basic eten zodat wij mogelijk onze pannenkoeken kunnen verbeteren. En het klopt dat de bediening nog moet wennen aangezien we met nieuwe bediening werken zal dat in de loop van deze periode verbeteren.

5. Daniel's profielfoto

Bedankt voor uw reactie.
    Het klopt dat de dame nog geen ervaring heeft dat leert ze nu bij ons.

Wij vinden het erg jammer dat u de eigenaar die ook de hele avond in het restaurant aanwezig was waarbij u ook heeft afgerekend niet heeft aangesproken over de wijn en pannenkoek.
    Mocht u dit direct hadden aangegeven hadden wij hier iets aan kunnen doen op dit moment kunnen wij niets meer voor u betekenen.

6. Daniel's profielfoto
    Daniel vindt Argentino Tango leuk
    Zuid-Amerikaans Steenwijk

Daniel

7. Het was wederom fantastisch 👍We komen hier al wat jaartjes met de kinderen (speeltuin aanwezig, dieren, enz) en ze blijven zichzelf verbeteren. De pannenkoeken waren voortreffelijk 👌 De eigenaar en het personeel zijn altijd vriendelijk en er is ook altijd ruimte voor een praatje. Aanrader!

8. Daniel's profielfoto
    Van restaurant

Jullie ook erg bedankt voor de gezellige avond.
    Wij hopen jullie snel weer terug te zien.

9. De Zonnebloem Steenwijk

Omdat onze onze vrijwilligers altijd pro deo klaar staan voor onze gasten, organiseren we jaarlijks een klein uitje voor hen als waardering.
    Dit jaar (corona) wordt er soms wat extra tijd van hen gevraagd.
    Ze gaan vaker op bezoek, telefoneren met hun gasten en sturen kaartjes.
    Daarom was een oprecht dankjewel op zijn plaats en daarvoor konden we goed terecht in de Pannenkoekboerderij Steenwijk. Alles was tiptop voor elkaar en konden we allemaal gelijktijdig genieten van een heerlijke pannenkoek naar eigen keuze. Daarna volgde nog een heerlijk ijsje voor wie dat wilde.
    Dankjewel familie Dijkema voor jullie gastvrijheid, goede zorg en heerlijk eten.

Eén vorige recensie
  10. Daniel's profielfoto
    Van restaurant

Heel jammer dat u dit zo heeft ondervonden. Het is natuurlijk nooit onze bedoeling geweest om iemand met een allergie dit mee te geven.
    Ook vinden wij het erg jammer dat u deze bevindingen niet bij ons zelf heeft aangegeven zodat wij ter plekke nog iets voor u konden doen.

11. Daniel's profielfoto
    Van restaurant

Wat geweldige cijfers. Het gehele team is blij met zulke mooie eerste cijfers na de corona opening.

12. Wij hebben voor onze moeder die 50 werdt gereserveerd. En de pannenkoeken waren overheerlijk! Ook de ober was heel gastvrij en vriendelijk. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!