• Lid sinds 5 juli 2016
Van restaurant:

Daniël heeft nog geen foto toegevoegd

1. Daniël's profielfoto
    Van restaurant

Sportief om 2 keer van hetzelfde gezelschap een slechte recensie te geven, terwijl we zowel hier als op Facebook netjes hebben uitgelegd wat er gebeurd is vanwege de drukte met de Veluwse markt en zijn er excuses gemaakt. Verder kunnen we het blijkbaar niet voor jullie oplossen. Een fijne dag gewenst

2. Daniël's profielfoto
    Van restaurant

Vervelend te lezen dat u een slechte ervaring bij ons hebt gehad. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Het klopt dat veluwse donderdagen ontzettend chaotisch zijn, waardoor ik ook best durf toe te geven dat het misschien niet onze sterkste dag was qua service en snelheid. Wel doet iedereen zijn of haar uiterste best.

Ik ben bekend met uw tafel en ben zelf ook gaan vragen of het nog lang zou duren. Helaas is het zo dat wij een erg klein keukentje hebben en er met regen op een veluwse donderdag 100 man tegelijk wil eten, dan duurt het inderdaad (te) lang. Onze excuses daarvoor.

De spa rood werd vanuit flesjes in glazen geschonken, dit is gewoon de inhoud van 1 flesje per glas geweest. Alleen de bijhorende glazen zullen op geweest zijn, waardoor het leek alsof er weinig in het glas zat.

En dat andere tafels eerder eten kregen kan komen doordat zij koude broodjes bestellen of door dat ze iets bestelden dat niet uit de frituur kwam. Deze waren namelijk continue bezet.

Neemt natuurlijk niet weg dat u inderdaad te lang moest wachten. Daar ben ik het helemaal mee eens en hadden ze beter met u moeten communiceren.

Nogmaals onze excuses hoe uw bezoek vandaag is verlopen en hier kunnen we alleen van leren. Voor nu een fijne avond!

3. Daniël's profielfoto

Hoi Jacolien,

Erg spijtig te lezen dat je je lunch zo hebt ervaren. Dit is zoals je in de overige recensies op internet kunt lezen totaal niet waar wij normaal naar streven. We vinden het dan ook erg vervelend. Wanneer is deze ervaring geweest? Het droge brood kan ik me alleen echt niet voorstellen, we bakken ons brood iedere dag net voor de lunch vers af. Wel wil ik voor de rest uitzoeken hoe het zit en er voor u voor zorgen dat u deze vervelende ervaring vergeet en misschien na een volgend bezoek zelfs heel tevreden bent. U mag als u wilt een mailtje sturen met uw precieze ervaring en de dag van uw bezoek, dan ga ik zorgen voor een passende tegemoetkoming. info@bijtraadhuys.nl. t.a.v. Wiecke.

Voor nu een fijne avond!