• Lid sinds 8 januari 2017

Het Postkantoor

Hoogeveen

Dani heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dani's profielfoto
    Dani heeft een recensie geschreven voor Het Postkantoor

reservering zoek. Prima start! Gelukkig kon er nog een tafel voor 4 gecreëerd worden met uitzicht op de afvalhoek in de keuken. Een warm welkom van onze serveerster. Althans als je Siberië als subtropisch gebied beschouwd. Alles ging in olympisch tempo met een plichtmatigheid waar een conducteur jaloers op zou worden. Achteraf zal ze zich wel niet zo lekker hebben gevoeld de arme meid want ze wist niet hoe snel ze het restaurant moest verlaten toen haar dienst erop zat. Kan gebeuren. Voorgerecht: Wrap. Nou ja een gerolde tortilla met een gort droog stukje kip erin . Ik snapte ineens het glaasje water bij de wijn. Hoofdgerecht: kipsate. Topgerecht voor de horeca. Kwak saté saus erop en altijd goed toch? Tsja dat zou je zeggen. Maar voor deze prijzen dan ook graag een goed stukje kip (van filet zou ik denken) ik heb het goede vlees ertussen uit weten te snijden. De frietjes waren ronduit slecht ! Sorry oud frituurvet valt niet te verbloemen. Het Postkantoor is er niet op voorruit gegaan . Oh ja toch wel een beetje. Een prachtige glossy als kaart. Wellicht beter van niet. Het schept verwachtingen

3,4