• Lid sinds 26 juli 2015

't Koetshuis

Domburg

Dan Dijkstra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dan Dijkstra's profielfoto
    Dan Dijkstra vindt de recensie door Dan Dijkstra voor 't Koetshuis leuk

Waar moet ik beginnen... Wij gingen bij het Koetshuis eten omdat wij daar eerder geweest waren. Toen was het goed te doen. Maar deze keer was het ronduit slecht. Wij hadden:
    2x mosselen.
    1 X biefstuk.
    2 x kindermenu kip.
    1 X spareribs.
    De mosselen werden hoe dieper in de pan een steeds terug komende rottevis smaak. De spareribs waren gortdroog en hadden een oude vlees smaak. De biefstuk kwam op een bedje van verbrande champignons en het vlees was koud en veel te pezig. De groenten van de saladebar waren droog en oud, de tomaten schillen toonden dit zeer duidelijk. De komkommers leken wel van gisteren. Het bier van de tap was al aan het gisten leek het wel, of het was geen Heineken.
    Dan het bestek en borden... Zucht, gooi het alsjeblieft weg en investeer in iets fris, schoon en onbeschadigd. De stoelen en tafels.. Het lijkt wel op een krakerspand! Stoelen versleten, bbq- tafels zo ontzettend vet. Dan zaten wij bij binnenkomst aan de rechterkant, het stucwerk valt letterlijk van de muren af door vochtproblemen. En ligt daar gewoon op een hoopje in de hoek als op een bouwplaats, ongelooflijk!
    Dan het afhandelen van de klachten.. Wij waren echt ontdaan over hoe slecht het was. En wilden zou gauw mogelijk weg (volle borden). Kwam hij gewoon met de volledige rekening aanlopen, dacht het niet! De chef kwam niet eens even kijken en er werd gezegd dat alles goed was. Na een onder vier ogen gesprek werden dan de spareribs eraf gehaald, poe poe. Ook tijdens dat gesprek kwam er een persoon uit de keuken zichzelf laten zien hoe breed hij was om ons te intimideren ofzo. Ga weg joh, wat wil je nou in je eigen zaak? Ons aanvallen waar de rest van je klanten bij zijn?
    Dit is het slechtste hol waar ik ooit gegeten heb! Kom ik hier terug? Wat denk je zelf..

2. Dan Dijkstra's profielfoto
    Dan Dijkstra heeft een recensie geschreven voor 't Koetshuis