• Lid sinds 31 maart 2016

De Echoput

Apeldoorn

Dambe heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dambe's profielfoto
    Dambe heeft een recensie geschreven voor De Echoput

Wat een heerlijke verwen-avond in de echoput. Hartelijke en geïnteresseerde bediening, vriendelijke ontvangst. Verrassende en zeer smakelijke amuses, artistiek aangekleed. Fijn om een half wijnarrangement te kunnen vragen i.v.m. een veilige terugtocht naar huis. Deskundige uitleg bij de wijnkeuzes, die we voor alle wijnen konden onderschrijven. Alle gerechten (wij kozen voor drie gangen) waren stuk voor stuk verfijnd, smakelijk en creatief gepresenteerd. Voorgerecht met rundertartaar, verrassend geserveerd op nog nasmeulend hooi; fijne mosterd-varieteiten waarbij de Gascogne mooi aansloot. "Multisensorische" beleving, waarbij de zee-geluiden bij de kabeljauw natuurlijk heel verrassend waren. Fantastisch stukje reegeit als hoofdgerecht: terecht hebben ze een grote naam als het gaat om wild. Het driegangenmenu (voorgerecht/visgerecht/hoofdgerecht) was voor ons zonder nagerecht al ruim voldoende, en de afsluitende koffie werd ook nog eens rijkelijk versierd met lekkernijen. Met de open haard aan, was de sfeer heerlijk ontspannen zowel bij ons als bij het personeel, terwijl toch (op zaterdagavond) alle tafels waren bezet. Toch nog één aandachtspuntje: zeker de jongeren onder de bediening nog eens nader instrueren om bij het uitserveren de gerechten wat rustiger en minder gehaast toe te lichten en zich te vergewissen dat hun uitleg is overgekomen.
    Al met al een fijne avond, met daarbij een heel redelijk prijskaartje. Van harte aan te bevelen.