• Lid sinds 4 juni 2017

Délifrance

Hellevoetsluis

Oriental Fusion

Brielle

Daisy heeft nog geen foto toegevoegd

1. Daisy's profielfoto
    Daisy heeft een recensie geschreven voor Délifrance

Lekker eten, fijne bediening en een mooie zaak!

2. Daisy's profielfoto
    Daisy heeft een recensie geschreven voor Oriental Fusion

Daisy

In het najaar van 2016 hier gaan eten. Echter werd het in de loop van de avond fris buiten, ik vroeg om een dekentje, die hadden ze niet. Even later vroeg ik of wij naar binnen mochten verplaatsen. Wij waren maar met z'n tweetjes en binnen waren nog mega veel tafels vrij. We kregen echter een nee als antwoord, en de vraag bij welke ronde we waren en of we dan nog van plan waren lang te blijven... ronduit onbeschoft!

Voor ons zat een tafeltje met kinderen die het ook koud hadden en die mochten ook niet naar binnen, die mevrouw wilde op een gegeven moment op de fiets stappen om thuis maar truien op te halen. Toen kwam de serveerster pas terug om tegen HUN te zeggen dat ze naar binnen mochten. Tegen ons werd niks gezegd. 5 minuten later kwam de serveerster weer naar buiten om ons ook eindelijk toestemming te geven naar binnen te mogen. We hebben binnen ons toetje opgegeten en zijn, na netjes te hebben afgerekend, weg gegaan. Ik had er geen woorden voor!

Afijn ik wilde ze gisteravond een nieuwe kans gunnen. We waren met een groep van 9 collega's. Het heeft minstens een half uur geduurd zonder overdrijven voordat ze naar ons tafeltje kwam. Het was bloedheet binnen, geen raampje of deur stond open, ook was er geen airco, dus we hadden dorst!

Na meer dan een half uur kwam er dus een serveerster. Geen goedenavond, bent u bekend hier etc. niks. "Wilt u inclusief of exclusief drankjes?" Was de eerste vraag. Aangezien wij het eerste rondje drankjes van de baas kregen moesten we dat rondje gelijk even afrekenen. Ik geloof dat mijn collega wel 5 keer om de rekening heeft moeten vragen.

Helaas voelde ik mij niet lekker waardoor ik aan tafel besloot niks te eten en alleen wat te drinken. Mijn collega's vulden de formuliertjes in en op een gegeven moment komt de serveerster naar mij toe.. "Ja het eten wordt elk moment geserveerd dus eh...". Dus of ik zo vriendelijk wilde zijn om te vertrekken!! Aangezien ze natuurlijk anders niet kunnen controleren of ik het inderdaad wel alleen bij mijn drankje hou, inmiddels al mijn tweede drankje. Nou begrijp ik dat helemaal maar ik vind het geen stijl!! Een betalende gast schaamteloos wegsturen!

Na mijn tweede drankje ben ik weg gegaan.

Ik en mijn collega's werken zelf in de horeca. Wij weten er alles van. Gast is koning hebben ze hier in ieder geval nog nooit van gehoord. Misschien is een cursus voor de serveersters wel op z'n plaats.

Het eten is verder prima, maar helaas is dat niet voldoende om voor terug te komen.

Erg jammer!

3,7