• Lid sinds 26 juni 2016

Aan het Strand

Otterlo

1. Dagmar's profielfoto
    Dagmar heeft een recensie geschreven voor Aan het Strand

Dit restaurant bevindt zich op een vakantiepark, wat uiteraard de laid-back campingmentaliteit met zich mee brengt. Stiletto's en puntschoenen mag u lekker thuis laten, komt u maar gezellig in de Human Naturestappers. De ligging van het terras is aan een recreatieplas, wat idyllisch oogt maar ik kan me voorstellen dat het tijdens de hoge zomer minder geschikt is voor mensen die niet van honden en kinderen houden. Het eten was kwalitatief uitmuntend. Er werd veel gespeeld met kleine nuances zoals een uitje met citroen in de gerookte zalmsnippers, heerlijk gekruide gamba's en gewokte courgette met gesmolten mozzarella. Alles smaakt bijzonder vers. Ook op kwantiteit wordt niet bezuinigd. Het restaurant kon goed overweg met dieetwensen en vegetarische gasten.
    Onze enige tip is dat we de muziek die gedraaid werd niet vonden passen bij de sfeer van het restaurant.
    Kortom, een gezellige plek om heerlijk te eten, met of zonder kinderen. De hond is welkom op het terras. De ongedwongen, relaxte sfeer ontspant en de menukaart staat vol verrassende, lekkere gerechten. Wij raden dit restaurant zeker aan en komen graag nog eens terug!

2. Dagmar's profielfoto
    Dagmar heeft een recensie geschreven voor SushiPoint

Geweldige zaak met kwalitatief heerlijk eten. We bestelden via een voucher van Ticketveiling. Daar aangekomen bleek dat we van tevoren hadden moeten bellen en de voucher op papier mee moesten nemen. Oeps. De jongen achter de balie zei dat hij ons zou helpen, maar dat dat eigenlijk niet mocht.
    We hebben de box vers bereid zien worden door de koks en binnen tien minuten was het klaar. Veel Japanse koks die dus weten hoe het product moet zijn. De sushi was fantastisch: geraffineerd en met zorg gemaakt. We kregen er gratis sojasaus, wasabi en stokjes bij.
    De sushi is niet goedkoop (16.50 voor een box voor één persoon), maar ik heb nu meerdere sushipunten bezocht en heb ondervonden dat goedkope sushi lang niet zo smaakvol is als de iets duurdere. Dus wil je een keer genieten, leg dat tientje erbij en laat je verassen.