• Lid sinds 4 juli 2014
  • Leeftijd: 63
Van restaurant:

Daan Bergman heeft nog geen foto toegevoegd

1. Daan Bergman's profielfoto
    Daan Bergman heeft gereageerd op een recensie van Daan & Henny

Geachte Alex, dank je wel voor de zeer positieve reactie. Mijn vraag is of je alles een cijfer wil geven dat zou ons erom helpen met het gemiddelde.

Mvgr. Daan&Henny

2. Daan Bergman's profielfoto
    Daan Bergman heeft gereageerd op een recensie van Daan & Henny

Jammer dat dit is gebeurd onze excuses hiervoor
    Gr.Daan&Henny

3. We komen net uit valkenburg en hebben onze FB vrienden opgezocht. Eethuis Daan en Henny aan de cauberg. We zijn er een paar keer wezen eten. Helemaal geweldig, heerlijke saté en broodje hamburger, en even een eigen gemaakte shoarma rol gegeten. Ik kan niks anders zeggen dan helemaal toppie. Komen in augustus zeker terug om te eten, een echte aanrader, de beste van valkenburg. Hier moet je geweest zijn. Fam. wout en marijke van den Broek uit Soestdijk. Van ons een dikke 10.

4. Daan Bergman's profielfoto
  5. Daan Bergman's profielfoto
    Daan Bergman schreef:

Maikel Caspari

2 dagen in Valkenburg geweest en een frietje gehaald bij Daan en Henny,
    eigen gemaakte friet dat is het lekkerste wat er is, Daan vertelde enthousiast dat ze de Cafetaria sinds 1 week open hadden, alles was er zeer schoon en netjes, en dat ze van plan zijn om ook groepen fietser te voorzien van iets lekkers, ze maken zoveel als mogelijk zelf de runderhamburgers en saté en natuurlijk verse friet om maar wat te noemen als we weer eens in Valkenburg komen dan zijn jullie ons zeker een keer terug Daan en Henny,
    Groeten van het gezin dat in hotel Heineken hoek verbleef.