1. Daan

Erg lekker eten. Maar wat nog veel belangrijker is, dit restaurant is schoon en dan ook echt schoon. Na sluitingstijd wordt er nog lang door gewerkt om álles weer super schoon te maken voor de volgende dag. Alles blinkt, tot de menukaart houders toe.

2. Daan

3. Mediterraans Hoogeveen

Zijn er vorige week weer geweest om te eten, we hebben ons 9 jarig huwelijk gevierd. Nu wilden we eerst naar een ander restaurant gaan waar het ook erg lekker is, maar we hebben er voor gekozen om op de centen te letten en dan zit je bij Babylon erg goed!!!!! We waren ruim de helft goedkoper dan dat we dat elders zouden zijn geweest. En daar zijn we dan ook erg blij mee. Volgende keer weer gewoon Babylon.

En zo als gewoonlijk is het eten er erg lekker, elke keer weer is het een feest om je bord op tafel te krijgen. het ziet er allemaal goed verzorgd uit. en dan de saus!!! de knoflook saus is zo geweldig!!!! echt een super saus, heb nooit genoeg aan 1 bakje.

Ik heb op diverse plekken in het land shoarma gegeten, maar ze halen het niet bij Babylon. Niet dat die anderen slecht zijn, die zijn ook goed(op een enkeling na) maar Babylon staat voor ons en zo ken ik er meer met kop en schouders boven uit..

terwijl ik dit schrijf krijg ik erg veel zin om een shoarma schotel te gaan eten zo lekker zijn ze....