• Lid sinds 24 augustus 2011

Deventer
  2. 9,4

La Meridiana

Zwolle

Da Mario heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Taco voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

Met drie collega's heerlijk uit eten geweest bij Da Mario in Deventer. Da Mario beschikt over super gastvrij personeel, een eigenaar en eigenaresse die je persoonlijke aandacht geven en natuurlijk over geweldig goed eten in een mooie ambiance! Een echte aanrader van hoogwaardige kwaliteit.

2. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door J.den Hertog voor Da Mario leuk

J.den Hertog

Heerlijk ontspannen tafelen! Eten en drinken smakelijk en uiterst vriendelijke bediening!

3. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Roel Tjeerdsma voor Da Mario leuk

Roel Tjeerdsma

Als altijd weer heerlijk verwend bij Da Mario. Fijne avond met goede vrienden.

4. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Hans ten Koppel voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

Door een uiterst vriendelijke bemanning verwelkomd en voorzien van een aperitiefje. Dat de Campari met citroen besteld was en met sinaasappel geleverd zij hen vergeven, want de rest kon niet stuk. Huiswijn is meer dan gemiddeld van kwaliteit, zowel wit als rood. De Pesce grigliata mista was voortreffelijk en goed van garing. Mijn vrouw had een prima en zeer smakelijk pasta-trio. Wachttijd was niet kort, maar acceptabel. Toiletten klein maar schoon. Kortom: Graag nogmaals. (Eerste eigenaar: Mario, zou trots zijn.)

5. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Tariq voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

Heerlijk gegeten met mijn vriendin op een vrijdag avond, zoals altijd het eten heerlijk bereid en de bediening uitstekend. 3 gangen om vervolgens nog een heerlijk limoncello te nemen een perfecte afsluiter van een goede avond. Zeker een aanrader.

6. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Justin voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

Afgelopen week bij Da Mario gegeten met mijn vriendin en schoonouders. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Een mooi plekje bij het raam. In het restaurant hangt een hele fijne sfeer. We namen allemaal een 3 gangen wild menu (echt een aanrader!) na uitleg van de gastheer. De borden waren fraai opgemaakt en waren ook nog eens heerlijk bereid vooral de hertenbiefstuk was voortreffelijk. De bediening deed het ook uitstekend. Al met al een geweldig restaurant en toegankelijk voor iedereen!

7. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt Da Mario leuk

Da Mario

8. Da Mario's profielfoto
    Da Mario heeft een bericht geschreven voor Rob
  9. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Andie Vierhouten voor Da Mario leuk

Andie Vierhouten

Wij hebben hier heerlijk Italiaans gegeten, de scaloppina was erg goed en mijn vrouw had allerlei soorten vis, ook erg lekker. Wie echt goed Italiaans wil eten moet hier zeker naar toe.

10. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door marlies van den belt voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

We hebben hier al eens eerder gegeten en toen een zeer hoge beoordeling gegeven. Nu was t weer aardig, maar geven we een lager cijfer omdat:

-het personeel onderling mopperde hoorbaar in t bijzijn van de gasten,
    -de toiletten en de benedenruimte eromheen muf zijn,

het was goed omdat:
    -het eten prima smaakte,
    -ondanks de drukte van deventer op stelten men alles goed in de hand had,
    -prijs/kwaliteit prima.

11. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door anna van kleef voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

Leuk menu, mooie gerechten en ondanks dat het restaurant helemaal vol zat was alles goed op smaak, op tijd en met zorg geserveerd! De gerechten waren subliem, de wijn super en de bediening absoluut top. Alles klopt gewoon terwijl het een drukke avond was.

12. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Heleen voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

Wij hebben heerlijk gegegeten, vlees was goed gekruid en perfect bereidt. Van alles voldoen op tafel. Plek bij de ingang leek in eerste instantie niet zo prettig maar was in de praktijk geen probleem..
    Gezellig ook om zo buiten eten. Ik kom zeker nog een keer terug!

13. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Brink voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

Een gezellig restaurant waar je met het gezin maar ook met zijn tweetjes kunt eten. De bediening is erg vriendelijk en professioneel. Naast goede pasta's zijn er ook andere gerechten op de kaart verkrijgbaar. De pizza's worden in een houtoven gebakken midden in het restaurant. Een wat uitgebreidere wijnkaart zou hier het helemaal afmaken. Reserveren is hier wel gewenst, vooral in het weekeinde is het al vroeg volgeboekt.

14. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door adrie rensink voor Da Mario leuk

adrie rensink

Gereserveerd en kreeg een tafel toegewezen voor 2 personen met daarnaast een gedekte tafel voor 10 personen. Hierdoor werd de ruimte krap. We zijn van mening dat er gepoogd wordt zoveel mogelijk omzet te halen en dat daarbij de gezelligheid uit het oog verloren wordt. Jammer!

15. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door J.F. ten Voorde voor Da Mario leuk

J.F. ten Voorde

13/4/'13 heerlijk gegeten. Verse producten, goed en smakelijk klaargemaakt. Vriendelijke en vlotte bediening. Meer dan voldoende personeel. Restaurant zag er verzorgd uit. Zeker voor herhaling vatbaar. Gezien de drukte delen meer mensen onze mening.

16. Da Mario's profielfoto
    Da Mario heeft gereageerd op een recensie van Da Mario
    Da Mario
    Van restaurant

Geachte Beste meneer/mevrouw,

Wij hebben overleg gehad naar aanleiding van uw bezoek aan ons restaurant zaterdag
    U heeft ons laten weten dat niet alles even soepel verliep.
    Wij zijn blij met alle kritiek en gaan hier altijd serieus mee bezig om de kwaliteit voor onze gasten te kunnen optimaliseren.
    Met dank voor uw reactie hopen wij u weer snel terug te zien.

Het team van Da Mario

17. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Tamara de Wit voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

Erg lekkere pizza's maar ook de voorgerechten zijn heerlijk! Bediening is heel aardig!

18. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Anna Groot voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

Erg leuk en gezellig restaurant. De kinderen vonden het erg leuk om de pizzabakker te helpen en mochten ook hun eigen pizza's maken. De kinderen vonden het zo leuk dat ze er nog een keer heen willen!

19. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Sass voor Da Mario leuk

Sass

Super leuk restaurant en echt heel lekker eten!

Alles, de pizza's, voorgerechten, pastagerechten enz.
    Ook veel keuze!

20. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Hans Bink voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

Wij hebben vanavond met 4personen hier gegeten en het was super! Superbediening (Sandra) en zeer goede smaken. Als je echt uit wilt zijn ben je hier op het goede adres. Hier wordt geluisterd naar de klant. Dus kortom, Mario en Sandra: bedankt voor de gezellige avond en we komen zeker terug.

Ria en Leo (Den Haag)

Hans en Willeke(Schaijk)

21. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Ruud en Els Boom voor Da Mario leuk

Ruud en Els Boom

Na een middag shoppen in Deventer verheugen wij ons altijd op een pizza bij Da Mario. Hier wordt de pizza op traditionele wijze in een houtoven gebakken. Met als resultaat een heerlijke krokante verse pizza.

22. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Ruud Boland voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

Ik had de Carpaccio. Deze was erg koud en had amper Parmezaan en pijnboompitten. Als hoofdgerecht de Calzone. Deze bevatte geen salami of iets anders dat pit heeft en er zat ook geen tomatensaus bij. Dat wist ik, dus verwacht je dat er op een andere manier iets typisch Italiaans van zou worden gemaakt. Maar nee, het bleef bij tamelijk rauwe, waterige en flauwe groente bij elkaar met deeg er om heen. De plak rauwe ham kon het geheel ook geen smaak geven.

Bediening was wel heel vriendelijk en attent.

23. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Raffaela voor Da Mario leuk

Raffaela

Als een echte Italiaanse had ik een veel betere pizza verwacht. Vooral omdat ik wist dat het restaurant een houtoven had.

Ik had een pizza caprese die geen caprese zoals in Italie was, maar gewoon een pizza margherita. De mozzarella was geen echte en de bodem van de pizza was zo dun en hier en daar aangebrand. Misschien gebruiken zij niet genoeg deeg voor een pizza. De sfeer was leuk en de service was goed. Betere en versere ingredienten kunnen de smaak ook helpen verbeteren.

24. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Wil, Hielkje & John voor Da Mario leuk

Wil, Hielkje & John

Als vanouds weer heerlijk gegeten, kwamen hier al regelmatig en ook nu was het weer voortreffelijk. Bediening was perfect en erg vriendelijk. Echt een aanrader.

25. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door saskia voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

Ten eerste mijn complimenten aan de chef kok. Wij hebben heerlijk gegeten bij da mario. Ik heb de grote garnalen in kreeftensaus gehad. En natuurlijk het kalfsvlees met gorgonzola saus! Die was echt verrukkelijk! Mijn complimenten voor de meiden die ons bediend hebben! De service was toppie! Ondanks de warmte bleven ze vriendelijk. De sfeer van het restaurant is super! Wanneer wij weer in deventer zijn zullen we hier zeker weten weer naar toe gaan. Da mario is zeker een aanrader als je gezellig en lekker wilt gaan dineren.

26. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Rob Smit voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

Ondanks dat we zonder reserveren met 6 personen bij een vol terras aankwamen schoof het vriendelijke personeel een paar tafels bij elkaar.

Het eten is echt Italiaans een echte aanrader is de 3 verschillende pasta's.

De prijs kwaliteit verhouding is goed.

27. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door J. Raamsman voor Da Mario leuk

Superrestaurant in Deventer!
    Alles perfect en erg vriendelijke bediening. Na een dagje winkelen is het heerlijk eten en drinken bij Da Mario!

28. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Jan voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

Heerlijke pizza's. Goede sfeer. Zeker voor snel een hapje te eten!

29. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door Marten voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

Vanavond weer gegeten. Blijft ons favoriete restaurant. Kwaliteit is prima en bediening uitzonderlijk goed. Weten op een mooie manier aandacht te geven aan de klant. Uiteraard ook de complimenten aan de kok.

30. Da Mario's profielfoto
    Da Mario vindt de recensie door E. Keizer voor Da Mario leuk
    Italiaans Deventer

De afgelopen jaren inmiddels een aantal keren mogen eten in verschillende gezelschappen; iedere keer weer heerlijk gegeten en uitstekend verzorgd!

Een zeer leuk Italiaans restaurant met een uitgebreide kaart, lekker in het centrum van het mooie Deventer. Hier blijf ik absoluut terugkomen!

Meer activiteiten