• Lid sinds 24 november 2010

Barendrecht

D & M heeft nog geen foto toegevoegd

1. D & M's profielfoto
    D & M heeft een recensie geschreven voor De Viskêête

Het eten was heerlijk. Maar de bediening was super slecht! Zeer lang wachten, ondanks dat het totaal niet druk was (veel lege tafels). Niet 1 keer komen vragen of we nog iets wilden drinken. Stonden een hele avond 5 glazen leeg. Na vragen werd er 1 glas op tafel gesmeten. Asociaal afruimen, met volle mond praten. Slechte bediening dus. Ons voorgerecht hadden we pas na een uur. Een dessert wilden we snel hebben. We moesten maar een 15 min. wachten. Dat duurde te lang voor ons. Bediening liep gewoon weg. Niet eens vragen of we dan iets wilde drinken of iets dergelijks.

2. D & M's profielfoto
    D & M heeft een recensie geschreven voor De Lachende Zon

Wij zijn op een vrijdagavond in oktober, in dit gezellige, sfeervolle restaurant, wezen eten. De bediening is goed. Snel en vriendelijk.

Het eten is smaakvol en met zorg klaargemaakt. Een zeer goede prijs, kwaliteitsverhouding! Je gaat hier niet met een lege buik naar buiten. Als dat zo is, ligt dit aan je zelf. Wij hebben maar een koffie als achterafje gedaan omdat het dessert er niet meer bij paste.

En tot slot konden wij niet meer bij onze auto wegens een gesloten parkeergarage van het winkelcentrum. Tot onze schrik zijn wij terug gegaan naar de “lachende Zon”. Die waren zo vriendelijk om ons thuis te brengen. (zelfs als het nodig was meer als 100km enkele reis)
    Patrick en je vader, bedankt! Voor jullie service.

Wij komen zeker nog een keer terug in dit toprestaurant, het was heerlijk!