• Lid sinds 10 december 2009

3. 7,9

Wapen van Rosmalen

Rosmalen
Nieuwe recensie

D. Langens heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Dat ziet er heerlijk uit Sus! Dankjewel voor het delen van jouw ervaring in ons restaurant. Goed om te horen dat de gerechtjes in de smaak vielen. Graag tot ziens!

2. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Bedankt voor je beoordeling Anja! Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van een Spaanse avond in ons restaurant. Tot de volgende keer!

Groet, Team Danny's Eeterij & Tapas

3. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Erg bedankt voor het delen van je ervaring Mariska! Leuk om te horen dat ook deze keer voor herhaling vatbaar is. Tot ziens!

4. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Bedankt voor je mooie woorden Ankie! Zien we je binnenkort nog eens voor een gezellige avond bij Danny's?

5. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Dankjewel voor je recensie Carien! Fijn dat je een gezellige avond hebt gehad. Vanwege corona zijn wij helaas genoodzaakt om in shifts te werken. We proberen alle gasten zo goed en snel mogelijk te helpen, zodat iedereen met een voldaan gevoel naar huis gaat. Zien we je nog eens terug bij Danny's? Groet, Team Danny's Eeterij & Tapas

6. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Fijn dat je hebt genoten van je etentje bij ons Roy! Kom je binnenkort weer langs bij het gezelligste restaurant van Vinkel?

7. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Bedankt voor je recensie Bas! Tot een volgende keer?

8. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Dankjewel voor je recensie en begrip Roy! Wij proberen alle gasten inderdaad zo goed en snel mogelijk te helpen, zodat iedereen met een goed gevulde buik naar huis gaat. ;) Zien we je nog eens terug?

9. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Bedankt voor je recensie Wilma! Inderdaad, wij moeten ons houden aan de voorgeschreven regels vanuit het RIVM. Zo kunnen alle gasten onbezorgd genieten van een avondje uit. Hopelijk zien we je nog eens terug in ons restaurant.

10. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Bedankt voor je positieve woorden Karin! Leuk dat je een recensie over je ervaring hebt achtergelaten. Goed om te horen dat alles naar wens was en jullie zo lekker hebben gegeten. Hopelijk snel tot een volgende keer!

11. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Fijn dat je zo te spreken bent over je ervaring in ons restaurant Frank! Helemaal gezellig dat je van plan bent nog eens terug te komen. Tot gauw!

12. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Leuk en gezellig Maaike, dankjewel voor je recensie! Tot snel bij Danny's Eeterij & Tapas!

13. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Dankjewel voor je recensie Johan! Wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad en helemaal gezellig dat jullie van plan zijn nog eens terug te komen. Tot gauw!

14. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Fijn om te horen dat alles naar wens was en bedankt voor je complimenten! Kom je nog eens langs voor onze heerlijke pinchos en andere tapas gerechten? Groet, Danny's Eeterij & Tapas

15. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Dankjewel voor je leuke recensie Ineke! Leuk om te horen dat je hebt genoten van onze tapas en wijn. Tot een volgende keer!

16. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Bedankt voor de complimenten en voor je komst! Fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek. Kom je binnenkort nog eens langs?

17. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Dankjewel voor je recensie Susie! Tot de volgende keer!

18. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Dankjewel voor je recensie! Fijn dat het eten heeft gesmaakt. Je kan altijd bij ons aangeven of je een voorkeur hebt qua tafel/zitplek, dan proberen wij daar rekening mee te houden. Desondanks hopen we je nog eens terug te zien!

19. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Dankjewel voor je recensie John! Tot de volgende!

20. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Dat ziet er erg gezellig uit Erna! Dankjewel voor je positieve woorden. Zien we je binnenkort nog eens in ons restaurant?

21. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Dankjewel voor je beoordeling! Wat leuk om te horen dat jullie zo'n geslaagde avond hebben gehad in ons restaurant. Zien we jullie binnenkort nog eens voor een avondje tapas?

22. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Wij zijn erg blij met jullie als vaste gasten! Bedankt voor je mooie recensie en positieve woorden! Graag tot de volgende keer.

23. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Dankjewel voor je beoordeling Annette! Fijn dat de tapas en de toetjes naar wens waren. We zien je graag nog eens terug in ons restaurant.

24. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Dankjewel voor je recensie Henry! We zien je graag nog eens terug in ons restaurant!

25. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Bedankt voor je recensie Angelique! Fijn dat alles naar wens was. Tot ziens!

Danny's Eeterij & Tapas

26. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Bedankt voor je leuke positieve woorden Karin! Juist in deze tijden zijn we extra blij met je komst. Fijn om te horen dat je zo'n gezellige avond hebt gehad. Tot gauw!

27. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Bedankt voor je positieve woorden Linda! Fijn dat jullie zo lekker hebben gegeten. Kom je nog eens langs voor een gezellige avond?

28. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Bedankt voor je recensie en jullie komst Nadia! Fijn om te horen dat jullie eerste bezoek zo goed is bevallen en leuk dat jullie van plan zijn nog eens terug te komen. Tot een volgende keer!

29. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Bedankt voor je complimenten José! Wat leuk om te horen dat we jullie favoriet zijn. Kom je binnenkort nog eens langs voor een avondje in de Spaanse sferen? ;)

30. D. Langens's profielfoto
    D. Langens heeft gereageerd op een recensie van Danny's Eeterij & Tapas

Dankjewel voor je recensie Jolanda! Wat leuk dat we jullie favoriet zijn. Fijn om te horen dat je zo hebt genoten van al onze gerechten. Hopelijk zien we je binnenkort nog eens!

Meer updates