1. Laatst gegeten met 2 vriendinnen. Wat een heerlijke avond! Het was ontzettend druk, maar wel gezellig en er hangt een gemoedelijke sfeer. De bediening was ontzettend vriendelijk en vlot. Het eten top! Voor een prima prijs! Ik kom hier graag weer eens!

2. Nederlands Lemmer

Prachtige locatie!! Vriendelijke bediening, ontzettend gastvrij. We zijn er geweest voor een drankje en we zaten er heerlijk. De dinerkaart ziet er goed uit. Prijzen ook dikke prima!

3. Afgelopen weekend diverse keren een bezoekje gebracht aan de La Place in Maastricht. Vriendelijke dames aan de balie getroffen. En lekker gegeten en gedronken. Als je gebruikt maakt van de la place vip kaart, krijg je best veel korting, dus zo duur hoeft het niet te zijn. De kwaliteit was super! Dus prijs-kwaliteit is goed en helemaal met je La Place kaart/app! Ik kom graag weer terug!

4. Heerlijk op het terras gezeten. Mooie omgeving en ontzettend druk. Vlotte en vriendelijke bediening. Wat me opviel waren de dode heide plantjes op tafel en de vieze menukaarten, dat oogde niet verzorgd. Voor het eten zou ik hier niet weer heen gaan. We hadden de salade, want we wilden iets gezonds. Wat we kregen was een bord verse gemengde sla met een bult aangemaakte kip salade uit emmer erop. Dit was niet was ik in gedachten had van een salade, maar dat kan dus ook aan mij liggen. Het broodje (Nachtegaal) was lekker, maar ik vroeg mij af of de champignons vers waren of uit een potje kwamen. Het oogde voor mij alsof de kostprijs zo laag mogelijk gehouden moest worden om een zo'n hoog mogelijke winst te halen. Natuurlijk probeert iedereen dat, maar prijs-kwaliteit was hier niet in evenwicht vond ik.

5. Met mijn moeder ben ik hier geweest, wat was het fijn! Echt een plek om terug te komen. Het eten, de bediening, de sfeer, de prijs en uitstraling; alles helemaal top. Een aanrader.

6. Afgelopen week gegeten bij Grand Café Groot Stokkert. Gezellig Grand Café, met een mooie dinerkaart en vriendelijke bediening. Je zou er in 1e instantie misschien niet zo naar binnen gaan, omdat het bij een zorghotel hoort, maar het is een openbaar restaurant en zeker de moeite waard om er heen te gaan. We hebben er heerlijk gezeten en gegeten. Goede service en prima prijzen. We komen zeker nog eens terug! Een aanrader!