• Lid sinds 6 september 2011

Arnhem
  3. 1,9

Friture Karel

Landgraaf

D. Coenen heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. D. Coenen's profielfoto
    D. Coenen heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

Aardige bediening, leuke (wel drukke) ambiance en het eten was heerlijk, Prijs/kwaliteit zeer goed. Helaas wonen we niet in de buurt anders gingen we er nog veel vaker heen. Een aanrader!

2. D. Coenen's profielfoto
    D. Coenen heeft een recensie geschreven voor La Favola Catering
    Internationaal Heerlen

Via "social Deal" een voucher gekocht voor een bbq-pakket. Dit moest minimaal 1 dag van te voren besteld worden. Ik bestelde dit een week van te voren en kreeg een mail met de mededeling dat ze door de drukte, in dit weekend, niet konden leveren. Ik kan hier nog begrip voor opbrengen, mits deze boodschap in de mail netjes werd overgebracht. Hierop gereageerd en geld teruggevraagd. Het antwoord hierop was hooguit onbeschoft. Kortom, La Favola houdt zich niet aan de leveringsvoorwaarden en klantvriendelijkheid is ver te zoeken!

3. D. Coenen's profielfoto
    D. Coenen heeft een recensie geschreven voor Friture Karel

Bij de eerste keer bestellen nam een slecht nederlands sprekende mevrouw de bestelling aan. Ze was vriendelijk maar ik moest de bestelling tot 4 x toe herhalen maar dit is geen probleem. Het duurde alleen 1,5 uur voordat het eten er was. De 2e keer bestellen duurde het ook 1,5 uur voordat het eten er was en was de saus vergeten. Omdat we "Karel" nog een kans wilden geven, hadden nog een keer besteld en dit sloeg alles. Na 2,5 uur en 2x bellen pas de bestelling gekregen en de pizza's waren koud. Dus nooit meer Karel.