• Lid sinds 22 februari 2015

Brasserie BinX

Elst

Trix

Arnhem

Cynthia van den Berg heeft nog geen foto toegevoegd

1. Cynthia  van den Berg's profielfoto
    Cynthia van den Berg heeft een recensie geschreven voor Brasserie BinX
    Internationaal Elst

Niet voor het eerst hier mogen eten, maar deze keer was zeker de kwaliteit van zowel het eten (NB smaakloos, nodige fouten bij glutenvrije gerechten) als het contact van het personeel naar ons als gasten (NB fles wijn besteld bij leeg glas wordt deze niet bijgevuld, werd zelfs door 1 persoon van de bediening gevraagd of mijn tafelgenote nog iets te drinken wilde, waarop ze vervolgens zei excuses jullie hebben een fles op tafel staan en ze liep weer weg?) van mindere kwaliteit helaas. Akoestiek blijft zeker een aandachtspunt, erg rumoerig. Zonde, want onze eerdere ervaringen waren van een betere kwaliteit.

2. Cynthia  van den Berg's profielfoto
    Cynthia van den Berg heeft een recensie geschreven voor Trix

We aten met regelmaat in dit restaurant. Ik heb zelf een glutenallergie en normaal geen probleem. Echter de laatste keer behoorlijk last van het eten gehad, zo erg dat ik tijdens het dessert naar huis moest. De afhandeling van mijn klacht hierover was ronduit asociaal te noemen. Loze beloften en ronduit asociale insinuaties. Dus wees gewaarschuwd, mocht u de tegoed bon wel hebben ontvangen, en u heeft een allergie? Kies dan liever een ander restaurant!