• Lid sinds 29 januari 2012

L'Olivo

3. 7,9

D'n Bisschop

Tilburg

CVDP heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. CVDP's profielfoto
    CVDP heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

18/08 voor de eerste maal wezen eten bij L'orangerie. Werden vriendelijk ontvangen. Jassen werden aangenomen. Het voorgerecht (carpaccio) was erg lekker en hoofdgerecht (scholfilet en zeebaarsfilet) was ook voortreffelijk. Borden waren mooi opgemaakt. De Hasseltkoffie en Tilburgkoffie waren ook prima. Bedienend personeel was professioneel maar ook vriendelijk en joviaal op een aangename manier. Na afloop werden we in onze jassen geholpen en dit is iets wat je nog maar weinig tegenkomt. Voor ons is L'orangerie een restaurant wat we zeker nogmaals zullen bezoeken.

2. CVDP's profielfoto
    CVDP heeft een recensie geschreven voor L'Olivo
    Italiaans Tilburg

Afgelopen anderhalf jaar verschillende keren hier heerlijk gegeten. Verhouding prijs/kwaliteit is prima. Bediening professioneel, maar ook vriendelijk. Is ons favoriete restaurant geworden!

3. CVDP's profielfoto
    CVDP heeft een recensie geschreven voor 't Hof van Dwingeloo

CVDP

In week 21 2015 tweemaal gegeten in dit nostalgisch ingericht restaurant. De bediening is snel en professioneel. Het eten is ook prima in orde en dit alles voor een redelijke prijs. Voor ons een adres om zeker nog eens terug te komen.

4. CVDP's profielfoto
    CVDP heeft een recensie geschreven voor D'n Bisschop

Gisteravond met z'n tweetjes genoten van een driegangen diner met gebruikmaking van sweet deal arrangement.
    Voorgerecht / hoofdgerecht en nagerecht waren alle 3 uitstekend. Bediening was vriendelijk en gaf uitleg bij de gerechten en de wijn. Kortom een heel smakelijke en leuke avond gehad. Voor herhaling vatbaar !