• Lid sinds 1 september 2010

Schimmert

Activiteiten

1. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Grand Café 't heertje

Vlotte en snelle bediening. Veel keuzes mbt bier op fles en tap. We kwamen voor de hamburger, deze zag er in het echt net zo lekker uit als op Facebook. Smaakte top!

2. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Nooitgedagt

Gezellig restaurant, leuke gerechten op de kaart. Aantal net even anders dan anders dan wat je verwacht in een eetcafé, maar ook 'gewoon' spareribs. Bediening was prettig, lekker informeel en oprecht geïnteresseerd in de gasten. Aanrader: dessert voor 2!

3. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Tiramisu by George

Lekker gegeten, heerlijke Sauvignon blanc! Vriendelijke bediening.

4. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft gereageerd op een recensie van Isola Bella

Ik bedoel de zaak oogt aan de voorkant kleiner dan die is! :-)

5. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Isola Bella
    Italiaans De Koog

Een lekkere pasta en risotto gegeten. De Margarita erbij was mooi gebakken en lekker van smaak. De pasta had wat mij persoonlijk betreft wel iets meer verse peper mogen hebben maar er was gelukkig nog een pepermolen in de zaak. Bediening is prima, al zouden ze wel iets alerter mogen zijn. De zaak oogt aan de voorkant kleiner dan je verwacht.

6. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft Chiang Mai toegevoegd als favoriet restaurant
  7. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft Loetje toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Eetcafé
    Zevenend 21 Laren
  8. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor 't Pakhuus

Vriendelijk personeel, amicale eigenaar. Lekkere lunch met een mooie vissoep, erg smakelijk. De clubsandwich was ook erg lekker. Aankleding van zaak is erg netjes.

9. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Sjans
    Nederlands De Koog

Toptent! Geen kinderachtige porties en super vriendelijk personeel! Lamsrack was een kerstspecial maar die mag wat mij betreft op de vaste kaart, niet drie/vier stuks maar bijna het volle rack lag op het bord. Voortreffelijk klaar gemaakt. Ook de ladysteak, uiensoep en de voortreffelijke toetjes zijn een aanrader! Huiswijn Merlot iets prijzig maar lekker! Hier komen we graag weer terug!

10. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Bella Toscana

Het was vreselijk druk en de zaak zat vol. Normaal gaat er dan van alles mis maar hier niet. Verontschuldigingen werden voor die tijd al aangeboden maar dat was niet nodig. Alles wat we hebben gezien zag er heerlijk uit. De specialiteiten zijn een reden om terug voor te komen! Prijzen zijn meer dan redelijk en smaken zijn prima. Wijnkaart niet groot maar de rosé is wat ons betreft een aanrader!

11. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Paul Patat

Lekker krokant patatje en erg lekkere curry bij de speciaal. Super vriendelijk personeel. Mijn man mocht de afwas doen als de pinstoring niet verholpen was ;-)

12. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft Oriëntal Green House toegevoegd als favoriet restaurant
  13. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Loetje
    Eetcafé Laren nh

Als je ossehaas/biefstuk wilt eten dan doe je dat hier. Lekker gebakken en rood van binnen, in de jus op het bord. Met een paar sneeën wit brood. Neem gerust een XL want hij is super.

Ook de rest van het eten is er gewoon goed, geen poespas en fratsen al zou je dat in Laeren wel verwachten. Stoor je niet aan de wachttijd, ze komen je echt wel halen. Neem een kabouterbiertje van de tap!

14. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Chiang Mai

Het eten is hier authentiek (denken wij). Super smaakvol en zeker de moeite waard. Probeer vooral de vis (baars) zou ik zeggen. Je moet reserveren want het zit eigenlijk altijd vol. Bediening is vriendelijk maar kan wel iets vlotter. Parkeren met een auto is daar een ramp, zet de auto in de Gooische Brink!

15. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor De la Poste

Naast de prima sfeer en de vriendelijke bediening oogt het als een oud hotel. De siepelsoep is prima van smaak maar niet bijzonder. De pannenkoek was goed en de spek was er goed in gebakken.

Wij hadden ook een club sandwich, deze was opgebouwd met toast. Nu maken ze deze overal anders en de smaak daarvan is misschien persoonlijk, maar droge toast heeft niet onze voorkeur. De sla en tomaat waren vers en de spek was lekker doorbakken. Voldoende kip maar wat weinig saus. De frietjes waren lekker in verse olie gebakken en dat proef je.

16. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenplaets
    Pannenkoekenhuis Schimmert

Erg lekkere pannenkoeken. De eerste keer was een Mexicaanse, super compleet. Enige opmerking: hij zou naar onze smaak iets langer gebakken mogen zijn. Omdat we in een van hun geweldige appartementen zaten, kwamen we toch nog maar eens langs. Naast dat het een leuke tent is, klein en fijn, is ook de bediening top!

De tweede pannenkoek was een van de kaart, lekker doorbakken maar niet te droog. Verse ingrediënten en lekker in balans qua hoeveelheid! Heel belangrijk ze hebben Leffe dubbel op de tap!!

17. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor El Ternero
    Zuid-Amerikaans Amersfoort

Prima bediening, inrichting is bijzonder mooi en de sfeer is gezellig. Erg lekker gekruid vlees, al vond ik mijn rib-eye wel aan de kleine kant. Maar als het erg lekker is dan is zo'n vleesje al snel te klein. Er is een saladebar en alles wat daar in stond was vers en lekker. Pas op met de olijfolie, de dop zit los ;-)

18. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

De mixedgrill is een veilige en lekkere keuze. De spareribs zijn wel oké, we hebben ze wel eens lekkerder gehad. Ik wil de volgende keer het gerijpte vlees proberen, dat zag er in die speciale rijpkast wel heel erg lekker uit. Toetjes zijn hier ook erg lekker. Sfeer vind ik wel bijzonder gezellig en bediening is meer dan prima!

19. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Reserveren noodzakelijk! Lekker onbeperkte tapas, allemaal mooie porties en absoluut lekker van smaak. De garnaaltjes en mosseltjes waren qua hoeveelheid te groot. Bediening lekker ongedwongen en informeel . Kritiek puntje van manlief, de mojito kon echt beter. We komen zeker terug!

20. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Grand Café Eemland

Als absolute aanrader het stoofpotje paling. We komen hier graag, de gerechten zijn eerlijk en lekker. De bediening is soms erg persoonlijk maar dat is bij de jongere werknemers anders. Sfeer en locatie is top, Eemnes is een leuk "dorp"

21. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor El Greco

De gerechten zijn lekker en typisch Grieks. De presentatie mocht wel een stuk verrassender zijn, dit zou het gerecht meer tot zijn recht laten komen. Wel erg leuk, lekker en verrassend was het mixdrankje dat we bij afrekenen kregen

22. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Evviva
    Steakhouse Heerlen

Die Italiaanse twist is top! Ondanks de drukte alles mooi op tijd en alles geweldig van smaak. Gerechten niet te complex maar juist lekker in balans. Vriendelijk en kundig personeel. Als we in Heerlen zijn komen we zeker terug!

23. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Delphi

Omdat het heerlijk weer was op terras neer gestreken. Dit was geen succes, hele drukke straat met veel verkeer, loopt er vlak langs. Gesprek was niet mogelijk.
    Alleen voorgerecht gegeten, dit was prima. Ook glaasje ouzo ontbrak niet.

24. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Brazza
    Zuid-Amerikaans Valkenburg

Lekker gegeten op terras. Beide stukken vlees waren lekker en goed klaar gemaakt. Bijgerecht spinazie was super!

25. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Herbergh de Lamme Goedtsack

Crootje

Gezellig restaurant met prima eten. Porties mogen wel wat groter. Wij hadden spareribs, erg lekker. Vooral van de salade hadden wij nog wel meer gelust. Lekkere huiswijn!

26. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Shizo
    Japans Den Haag

We waren er vandaag voor de lunch. Oké, je mag maar 4 rondes en pp 5 gerechtjes, 16,95 p.p. Ronde 5 was vlgs mij voor toetje. Maar de kwaliteit van het eten (sushi en bakplaat) was allemaal vers en goed. Sushi was van uitstekende kwaliteit!

Voor dat geld erg goede prijs kwaliteit verhouding.

27. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor De Haven van Huizen

Erg gezellige avond gehad met groep van 9. Lekker eten, prima bediening. Het was super druk dus iedereen liep hard, maar bleef vriendelijk ondanks het feit dat wij meer oog voor elkaar hadden dan voor bediening met eten.

Zeer geschikte locatie om lekker bij te kletsen, beetje cafe achtig maar dan met lekkerder eten!

28. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor Grand Café Eemland

Net voor de Kerst wezen eten bij Eemland. Zoals altijd goed en lekker eten. Vriendelijke, nette bediening.

29. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor HetHERT
    Nederlands Naarden

Na dagje Vesting hier beland met familie. Het eten was lekker en smaakvol. De vissoep was uitstekend. De rib-eyes waren waarschijnlijk omgewisseld (rare en medium kwam bij verkeerde persoon terecht met dus verkeerde saus). Salade en patat moet apart besteld worden tegen meerprijs. Dit kun je niet lezen op web-site waardoor je je enigszins belazerd voelt. Gerecht met patat en sla is zo dus 4 euro duurder. Op zich dan nog een nette prijs dus waarom niet inclusief?

Pluspunt: La Chouffe van de tap!

Prettige en attente bediening.

30. Crootje's profielfoto
    Crootje heeft een recensie geschreven voor De 3 Vrienden

Alle gerechten hebben het formaat van voorgerecht, je kan 3,4 of 5 gangen bestellen staat op de kaart. Idee is leuk, maar doordat niet iedereen van ons gezelschap 3 gangen bestelde, kregen we patat en salade bij tussengerecht. Niet echt prettig. Formaat van gerecht was groter dan verwacht. Ik, als grote eter, had eigenlijk al voldoende na soep (heerlijke gourgette soep) en carpaccio. Het restaurant zat niet vol, maar bediening was niet alert en attent. Rode huiswijn past niet bij gerechten, veel te zwaar.

Meer activiteiten