• Lid sinds 5 juni 2016

MyWereld

Doetinchem

Corinne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Corinne's profielfoto
    Corinne heeft gereageerd op een recensie van Da Mario

Wat een mega domme opmerking Wat heeft DOC nu met gebrek aan kwaliteit te maken? Lees eens iets over wijn voor je dom roeptoetert De wijn kan wel troep zjn, maar dat heeft niets met DOC te maken. Er zijn slechte en top DOC's

2. Corinne's profielfoto
    Corinne vindt de recensie door Jurgen voor MyWereld leuk
    Internationaal Doetinchem

Kwaliteit slecht voor de prijs die je er betaald. Ik persoonlijk kom ik hier never nooit meer terug.

2,4
  3. Corinne's profielfoto
    Corinne heeft een recensie geschreven voor MyWereld
    Internationaal Doetinchem

Vreettent vol met kant en klaar voer. Dat wist ik eigenlijk wel, want geen kok kookt alle keukens ter wereld. Dit is bliep piep magnetrongedoe, hier staan geen koks, maar opwarmers. Tegen beter weten in toch meegegaan op uitnodiging. Kreeg precies wat ik had gedacht. 3x niks dus. Dit was eens, maar dan ook nooit weer. Voor dat geld kun je wel ergens anders echt eten.

3,2
  4. Corinne's profielfoto
    Corinne heeft gereageerd op een recensie van MyWereld

Dat eten is echt niet vers, komt zo uit de groothandel , via de magnetron in de bakken.

5. Corinne's profielfoto
    Corinne heeft gereageerd op een recensie van Brunello

Helemaal mee eens, speklappen, pastagerechten die een Italiaan zou vertikken te eten. Carpaccio waterig, Vitello Tonnato is gewoon een soort gekookt vlees Vooraf foccacia besteld, 7,50 euro, voor een paar stukjes brood met wat tomaat ect er op, krijg je r schaaltjes pesto bij. Voor wat?