1. Heerlijke avond gehad in het Koetshuis, de sfeer was er zoals gewoonlijk gezellig. Het 5 gangen diner (je vraagt je af hoe het kan voor dit geld) was voortreffelijk, en werd omlijst door gezellige piano muziek. Wij komen terug.

2. cor

We gaan nooit ergens anders heen, een super schone zaak, erg vriendelijke mensen en een snelle service.

3. Warme kleurijke en gezellige inrichting met leuke schilderijen.De gastvrouw voor wie geen enkele moeite teveel is om haar gasten met raad en daad terzijde te staan,en die ons een lekkere biologische wijn aanbevool,de chef de cuisine die telkens weer geweldige smakelijke gerechten te voorschijn toverd.Verder is er een leuke bar om na het eten nog even na te borrelen,kortom een echte aanrader.

4. cor

De inrichting vonden we een beetje spartaans,dat kennen we vanuit de tropen anders,more collorfull en cosy.

Het eten en drinken was goed, met uizondering van het aardappelgerecht, het was niet erg warm. De opmaak van de borden vonden we wel erg mooi gedaan.

De bediening was vriendelijk en attend.

Prijs kwaliteit vonden we goed.

5. Internationaal Enschede

cor

Heerlijk eten en drinken, ook qua hoeveelheid, je hebt niet het gevoel na afloop nog ergens een bal uit de muur te moeten trekken.

Aan de gezellige ronde bar (de plek waar de gastvrouw Gre de septher zwaait ) en van waaruit haar niets ontgaat, en ze altijd bezig is op een relaxte manier voor een aangename sfeer te zorgen, is het altijd reuze gezellig.

De serviche is zonder meer goed te noemen met name de maitre zelf, en zijn rechterhand ILse doen het voortreffelijk.

De prijs kwaliteit daar kan ik snel over zijn, we hebben elders slechter gegeten, voor veel meer geld.

ik wil niet eerder sluiten alvorens ook een compliment richting keuken te hebben gestuurd, fantastisch jongens wat jullie telkens weer voor ons klaarstomen, hiermee bedoel ik ook gerechten buiten de kaart om. Chapeau.

6. cor

Wij vonden het eten en drinken erg goed.
    De sfeer en de inrichting aan de bar en bij de openhaard is erg mooi en gezellig. Bij het diner hadden we een prima plaats achterin de zaak op verhoogde stoelen en tafel, vanaf daar hadden we uitzicht over de hele zaak. In de zaal die we overzagen heb je te weinig privacy en je zit bijna bij elkaar op het bord. Hier zou ik, als ik de uitbater was minder tafels in zetten en wat intiemere plekken creëren. De service kunnen wij als uitmuntend beschrijven. Het koetshuis is echt een bezoek waard.

7. cor

Heb er mijn verjaardag gevierd met 90 verwende gasten, ze waren allemaal erg onder de indruk van de luxe hapjes en de gezellige sfeer die er door de uitbater en zijn personeel werd gecreërd.

8. cor

We waren er veel te lang niet geweest, en hebben het restaurant herontdekt, het was er als vanouds super gezellig en het eten was zoals we het gewend waren voortreffelijk. Hier klopt dus echt alles.

De keuken.

De bediening.