• Lid sinds 3 december 2010

La Rosa Bianca

Geleen

Biesenhof

Geleen

Cor heeft nog geen foto toegevoegd

1. Cor 's profielfoto
    Cor heeft een recensie geschreven voor La Rosa Bianca

Cor

Nou zo goed is het er niet. Zeker niet Italiaans niet vefijnd en voor Italiaanse keuken zéér grof. Over smaak valt te twsten maar mist de plank om te zeggen dat het een authentiek restaurant is. De smaken zijn vlak * ( net randje) d.w.z. net niet ! Alles overdone kwa presentatie gerechten maar ook inrichting. Mijn advies concentreer je op de puurheid van de gerechten zonder al die tierlateintjes eromheen. Dat is de Italiaanse keuken en laat al die tierlantijntjes achterwege. Overgrote schalen en borden op tafel met daarop een rommelige opmaak. Tafels niet schoon ( niet druk) Smoezelige en plakkerige menukaart en bestek op tafel en zo kan ik wel even ddorgaan. Bediening niet allert. Dame overdone (alweer!) opgemaakt en te strak in haar pakje (ik ga maar niet in op details)!
    We hebben vandaag met z'n 3 gegeten ( 2 volwassenen 1 kind) voor en hoofdgerecht, huiswijn en koffie na ca. 130,00 totaal. Biefstuk was doorgeslagen, (heb ik nog aangegeven maar werd niet op gereageerd) Jammer. Kortom ik mis de Italiaanse passie van koken en serveren in deze zaak. Is dit de smaak van Geleen?? Ik zou het verder niet aanbevelen of misschien alleen voor een pizza!

2. Cor 's profielfoto
    Cor heeft een recensie geschreven voor Biesenhof
    Nederlands Geleen

Wat me altijd weer verbaasd, is het gekunstel van de bediening.

Altijd te lang moeten wachten op een drankje of de kaart voor een hapje te eten. Neen, hier blijkt het gemis van de horeca spirit en gastvrijheid gevoel. Vanaf het begin tot nu diverse keren geweest voor drankje en/of eten maar helaas kan ik geen verbeteringen ontdekken. Eten soms goed en soms ook heel slecht. Valt geen lijn in te bekennen.