• Lid sinds 18 februari 2012

Het Raedthuys

Sint Maartensdijk

Cor van Diën heeft nog geen foto toegevoegd

1. Cor van Diën's profielfoto
    Cor van Diën heeft een recensie geschreven voor Het Raedthuys

Twee maal gelogeerd, gegeten en ontbeten. Ik ken sterrerestaurants van binnen, en nee; het is geen sterrerestaurant. Maar werkelijk uitstekend eten, 3 gangen voor € 25,00 is niet duur. En dan deze prima kwaliteit!
    Hulde.

Ik kan mij niet heugen een betere prijs-kwaliteitverhouding mee te hebben gemaakt. De opmerking in de Mechelingids klopt dan ook volledig: 'scherp geprijsd'.

Een dag ervoor bij een bekend Haags restaurant gegeten in de middenklasse. Allerlei departementale bobo's schoven aan. Maar: 20% duurder en veel te vet en te zout.

Zeer sfeervol pand, aandachtige eigenaar en oplettende en vriendelijke bediening.

De kamers zijn bijzonder, evenals de vergaderruimten die ronduit schitterend en waarschijnlijk uniek zijn. Niet toevallig dat de top van een zeer bekende Nederlandse onderneming daar vertoefde.

Ik gun deze actieve en ondernemende eigenaar het beste, en er volgen minstens twee verdere verblijven onzerzijds. Toen ik vertelde dat we met een klassieker zouden komen was de eerste reactie: 'dan zorg ik voor een veilig plekje'.

Kijk, zo hoort het.