• Lid sinds 29 maart 2013

1. Kees Kroket

De Waard

De Barrier

Helmond

Conny heeft nog geen foto toegevoegd

1. Conny's profielfoto
    Conny vindt Kees Kroket niet leuk

2. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor De Waard
    Internationaal Helmond

Conny

Heerlijk Waardjes menu gehad. Ieder gerechtje was met zorg opgemaakt. Lekker op het terras gezeten. Het is het zeker Waard, qua prijs, kwaliteit. We gaan zeker nog terug.

3. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor De Barrier

Conny

Tijdje terug op het terras gezeten en borrelhapjes besteld. Chickenwings. Dit waren gewoon de kipnuggets. Gemalen kip in een krokant jasje zo uit de vriezer. Daarna bitterballen, vanbinnen nog koud…
    Wat later dit jaar sate met friet… sate was erg droog… Tis ook een eetcafe, geen restaurant.

6,3
  4. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Top
    Nederlands Den Bosch

Conny

We hebben hier alleen een ontbijt gehad. Voor 12,50 euro zeer uitgebreid. Heel vriendelijk personeel. En, vooral op een gezellige plek.

5. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Grotel's Genieten

Nadat we ergens anders waren weggejaagd kwamen we hier terecht. Lekker geborreld, gegeten en een heerlijk terras.

6. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor 33 Good Food
    Internationaal Helmond

Conny

Goed eten en niet duur. Lekker buiten achter in de tuin. Voor, buiten vind ik niks op het terras. Je krijgt er waar voor je geld. Binnen een mooi interieur en open keuken.

7. Conny's profielfoto
    Conny vindt Goesting leuk

8. Conny's profielfoto
    Conny vindt Ristorante Sicilia niet leuk

9. Conny's profielfoto
    Conny heeft gereageerd op een recensie van Vapiano

Foutje, pasta kwam om 21.15 u

10. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Vapiano

Al vaker geweest, nu, verschrikkelijk. Het was niet druk. Voordat we naar binnen gingen waren er al mensen buiten over iets aan het klagen. Oei. Drankjes, pizza en pasta besteld via de code op tafel om 19.55 u. Drankjes mooi op tijd. Pizza kwam om 20.55 u en de pasta om 21.15 u. Ik had extra tonijn en rucola op de pizza besteld bij een pizza gorgonzola, zo kwam hij op 14 euro. Verschrikkelijk een pizza is binnenin altijd wel wat slapper, maar dit was pap. Pasta zaten 3 garnalen in. Voor ons... nooit meer

1,3
  11. Conny's profielfoto
    Conny vindt Giornale leuk

12. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Giornale

Conny

Geluncht. Broodje met ossenhaas en kaas. Prijzig dat wel maar was lekker. Bediening was vriendelijk, we hebben heerlijk buiten gezeten.

13. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Proeverij de Bank

Conny

Buiten gezeten, het was mooi weer. Qua terras zit je daar super. Qua drinken! Spuitcola, proef ik meteen. Je krijgt het ook in een raar schenkflesje van hun. Buiten McDonalds kan je, vind ik, echt geen spuitcola meer serveren. Gewoon een merkcola in het originele flesje veel beter. Ben benieuwd wat voor water ze er dan serveren!

2,3
  14. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Montimar
    Mediterraans Mierlo

Conny

Je krijgt hier écht waar voor je geld. Qua eten, drinken, bediening. We hebben tijdens de corona ook eten afgehaald, was supergoed. Krijgen op ieder gebied een 10. Ook een pluspuntje.....zo lekker dichtbij!!

15. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Het Boerenhuis

Conny

Zo gezellig buiten. Met de lekkerste appeltaart (behalve mijn eigenste hahahaha). Goede bediening. Was voor ons de eerste keer en we komen zeker nog terug. Als we weer gaan wandendelen of fietsen.

16. Conny's profielfoto
    Conny vindt De Brabantse Kluis leuk

17. Conny's profielfoto
    Conny vindt de recensie door T Van kroonenburg voor Sopranos leuk

T Van kroonenburg

Reeds jarenlang vaste, bijna wekelijkse klant bij Sopranos. Vanavond een slechte ervaring. Worden om 19:45 uur gevraagd om op te stappen . De tijd is om om nog een toetje te bestellen. De bedrijfsleider, die zich voordoet als eigenaar komt in tweede termijn omdat onze avond op deze manier wordt vergald. Krijgen het niet georganiseerd om binnen twee uur drie gangen te verzorgen maar vinden het wel normaal om vaste klanten weg te jagen. Bah.
    De zin is over. Ons zie je niet meer terug.

18. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Sopranos

Laatste keer Soprano's. Dit restaurant teert nog op de goede naam. Het enigste is het vlees wat lekker is, maar daar betaal je dan ook een flink bedrag voor. De rest is wel oké, maar niet echt super. Als toetje cheesecake, slagroom is heel slecht, veeeeel te slap. Was al in elkaar gezakt. Uit een spuitbus. Bij de AYCE restaurants is ie nog lekkerder, uit zo'n groot apparaat. Toen we dat zeiden kregen we als commentaar:"dan moet je de volgende keer de slagroom er niet bij bestellen".

19. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor De Griek

Heerlijk Griekse plank gegeten. Goede formule zeker in deze tijd. AYCE en ook nog in tappas-style. Lekkere gerechtjes, van alles wat. Relaxte zaak, zelfs in Coronatijd.

20. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Mierlo

Uit eten tijdens Corona. Wij waren op een donderdag en was redelijk te doen. 1,5 m werd niet overal in acht genomen door de klanten zelf. Tafels waren goed gedekt rekening houdend met Corona. Ik miste de halve heerlijke zalmzijde. Gebakken zalm vd gril was niet zo....
    Veel gezinnen met kinderen, is voor hun echt ideaal. Voor met zijn tweetjes vind ik het wat minder.

21. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Fish 'n food

Conny

Misschien niet eerlijk, maar dit geld voor de winkel op de mierloseweg Helmond. Maar wij hadden"nieuwe haring"gekocht op vrijdag 12 juni. Zekers te weten dat dit geen nieuwe was. Veel te zout en niet zacht. Maandag bij AH nieuwe haring gekocht voor 1 euro per stuk. Wél nieuwe haring. Niet te zout en boterzacht tot aan het staartje. Wij proeven het verschil écht wel.

22. Conny's profielfoto
    Conny vindt Proeverij de Bank niet leuk

23. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Eeterij Uniek

Gewoon. Niet echt iets bijzonders. Vlees was goed bereid. Frietjes te hard. Wel een gezellige sfeer. Prijs ook normaal.

24. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Café de Bel

Met de lunch een broodje hete kip besteld. Veel brood, weinig kip. Bord niet mooi opgemaakt zo erop gekwakt. Vond het het geld niet waard.

3,1
  25. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Masaki

Na zeeeeeer lange tijd toch weer eens hier naartoe geweest, en ik moet zeggen… niet slecht.
    Bediening is nog steeds niet zo, maar verder goed gegeten. Veel keuze en hapjes waren lekker.

26. Conny's profielfoto
    Conny vindt de recensie door Mariel voor Olio niet leuk
    Nederlands Gerwen

Wij hebben gebruik gemaakt van de ED actie, een 5 gangen verrassingsmenu, 2e persoon gratis. Jammer genoeg echter was aan alles te merken dat men in dit restaurant niet écht op dit soort acties zit te wachten. Het duurde al een half uur voordat we wat te drinken hadden. Verder werd ons niet gevraagd of er in ons gezelschap sprake was van allergieen of voorkeuren, maar kregen we na 1 uur wachten onze 1e gang. Helaas vis, wat door een van de tafelgenoten niet gegeten kan worden. Dit wordt opgelost, maar men is zichtbaar geirriteerd. Ook met de mededeling dat er 1 chocolade allergie is wordt niets gedaan; het nagerecht bestaat (deels) uit chocolade! Eten is qua smaak aan de vlakke kant, weinig uitgesproken van smaak.
    Al met al houd ik er een vervelend gevoel aan over. Ondanks de actie, waarbij de 2e persoon gratis is betaal ik toch €150, - voor 4 personen. Deze had ik elders kunnen spenderen en met een positiever gevoel de avond kunnen afsluiten.
    Jammer ; mijns inziens doe je mee met dit soort acties om potentiële nieuwe klanten te laten kennismaken met je restaurant. In ons geval echter een eenmalige ervaring!

27. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Brandevoort

Conny

Als je in de frietzaak staat zegt iedereen, "zacht gebakken friet". Hier wordt zo vaak gezegd dat de friet te hard is. Wordt niks aan gedaan. Ik weet het niet van een paar jaar geleden, maar de friet is niet zelfgesneden en voorgebakken. Firma Maarschee levert de vacuumverpakte friet, vaak genoeg gezien.
    Personeel is wel vriendelijk en er wordt snel gewerkt.

28. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Onsz Restaurant

Conny

Binnen en buiten gezellig, ruim. Personeel vriendelijk.
    Niet alle gerechtjes waren lekker, meeste wel. Broodje beenham stelde niet veel voor, chorizo kroketjes heerlijk. All inclusive zou ik niet meer doen, je moest soms écht wel lang wachten op je drankje, dus veel meer drinken kan je niet.

29. Conny's profielfoto
    Conny vindt de recensie door Appel voor Van de Hamsvoort niet leuk

Vieze veel te lang doorgebakken friet uit ranzig vet. Eens maar nooit weer. Ik begrijp niet dat het altijd zo druk is bij dit cafetaria. Er zijn wel betere in Helmond!

1,4
  30. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Van de Hamsvoort

Conny

Daarom is het daar altijd zo druk… omdat ie de lekkerste friet heeft. Geen diepvries, of vacuum verpakte. Zelf jaren een de cafetaria gewerkt. De lekkerste friet van Helmond. Goed afgebakken met alleen een beetje zout… heeeeerlijk.

Meer updates