• Lid sinds 29 maart 2013

Helmond
  3. Proeverij de Bank

Helmond
Nieuwe recensie

Conny heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Mierlo

Uit eten tijdens Corona. Wij waren op een donderdag en was redelijk te doen. 1,5 m werd niet overal in acht genomen door de klanten zelf. Tafels waren goed gedekt rekening houdend met Corona. Ik miste de halve heerlijke zalmzijde. Gebakken zalm vd gril was niet zo....
    Veel gezinnen met kinderen, is voor hun echt ideaal. Voor met zijn tweetjes vind ik het wat minder.

2. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Fish 'n food

Conny

Misschien niet eerlijk, maar dit geld voor de winkel op de mierloseweg Helmond. Maar wij hadden"nieuwe haring"gekocht op vrijdag 12 juni. Zekers te weten dat dit geen nieuwe was. Veel te zout en niet zacht. Maandag bij AH nieuwe haring gekocht voor 1 euro per stuk. Wél nieuwe haring. Niet te zout en boterzacht tot aan het staartje. Wij proeven het verschil écht wel.

3. Conny's profielfoto
    Conny vindt Proeverij de Bank niet leuk

4. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Eeterij Uniek

Gewoon. Niet echt iets bijzonders. Vlees was goed bereid. Frietjes te hard. Wel een gezellige sfeer. Prijs ook normaal.

5. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Café de Bel

Met de lunch een broodje hete kip besteld. Veel brood, weinig kip. Bord niet mooi opgemaakt zo erop gekwakt. Vond het het geld niet waard.

6. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Masaki

Na zeeeeeer lange tijd toch weer eens hier naartoe geweest, en ik moet zeggen… niet slecht.
    Bediening is nog steeds niet zo, maar verder goed gegeten. Veel keuze en hapjes waren lekker.

7. Conny's profielfoto
    Conny vindt de recensie door Mariel voor Olio niet leuk
    Nederlands Gerwen

Wij hebben gebruik gemaakt van de ED actie, een 5 gangen verrassingsmenu, 2e persoon gratis. Jammer genoeg echter was aan alles te merken dat men in dit restaurant niet écht op dit soort acties zit te wachten. Het duurde al een half uur voordat we wat te drinken hadden. Verder werd ons niet gevraagd of er in ons gezelschap sprake was van allergieen of voorkeuren, maar kregen we na 1 uur wachten onze 1e gang. Helaas vis, wat door een van de tafelgenoten niet gegeten kan worden. Dit wordt opgelost, maar men is zichtbaar geirriteerd. Ook met de mededeling dat er 1 chocolade allergie is wordt niets gedaan; het nagerecht bestaat (deels) uit chocolade! Eten is qua smaak aan de vlakke kant, weinig uitgesproken van smaak.
    Al met al houd ik er een vervelend gevoel aan over. Ondanks de actie, waarbij de 2e persoon gratis is betaal ik toch €150, - voor 4 personen. Deze had ik elders kunnen spenderen en met een positiever gevoel de avond kunnen afsluiten.
    Jammer ; mijns inziens doe je mee met dit soort acties om potentiële nieuwe klanten te laten kennismaken met je restaurant. In ons geval echter een eenmalige ervaring!

8. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Brandevoort

Conny

Als je in de frietzaak staat zegt iedereen, "zacht gebakken friet". Hier wordt zo vaak gezegd dat de friet te hard is. Wordt niks aan gedaan. Ik weet het niet van een paar jaar geleden, maar de friet is niet zelfgesneden en voorgebakken. Firma Maarschee levert de vacuumverpakte friet, vaak genoeg gezien.
    Personeel is wel vriendelijk en er wordt snel gewerkt.

2 vorige recensies
  9. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Onsz Restaurant

Conny

Binnen en buiten gezellig, ruim. Personeel vriendelijk.
    Niet alle gerechtjes waren lekker, meeste wel. Broodje beenham stelde niet veel voor, chorizo kroketjes heerlijk. All inclusive zou ik niet meer doen, je moest soms écht wel lang wachten op je drankje, dus veel meer drinken kan je niet.

10. Conny's profielfoto
    Conny vindt de recensie door Appel voor Van de Hamsvoort niet leuk

Vieze veel te lang doorgebakken friet uit ranzig vet. Eens maar nooit weer. Ik begrijp niet dat het altijd zo druk is bij dit cafetaria. Er zijn wel betere in Helmond!

11. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Van de Hamsvoort

Conny

Daarom is het daar altijd zo druk… omdat ie de lekkerste friet heeft. Geen diepvries, of vacuum verpakte. Zelf jaren een de cafetaria gewerkt. De lekkerste friet van Helmond. Goed afgebakken met alleen een beetje zout… heeeeerlijk.

12. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor De Pastoor
    Internationaal Helmond

Conny

Rondje Helmond, hier ff met een groep gestopt om wat te eten en te drinken. Duurde ff voordat iedereen hun drankje, koffie had. Daarna eten besteld, lunch. 4 Mannen bestelden een halve liter tapbier. Ze hadden maar 3 halve liter glazen van Bavaria dus 1 bier in helemaal een ander glas. Iemand had 2 kroketten met friet, en wilde er mosterd bij, wat toch echt wel hoort bij kroketten. Ze hadden geen mosterd!
    Ik stop de volgende keer ergens anders.

13. Conny's profielfoto
    Conny heeft gereageerd op een recensie van Wereldrestaurant Mierlo

Dus...alleen omdat de biefstuk niet goed was...maar 1,8

14. Conny's profielfoto
    Conny vindt de recensie door Simone voor Wereldrestaurant Mierlo niet leuk

De kwaliteit van t eten wat je moet grillen is erg slecht.Geen smaak aan en de diamant biefstuk zat vol spieren, dus absoluut geen echte diamant biefstuk.

15. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Mierlo

Conny

Voor dat geld goed, eten is goed, het is wel meer Oosters gericht.
    Vriendelijk personeel en ook met de drankjes verloopt vlot, geen zuinig gedoe.
    Vooral in het weekend wel heel erg rumoerig, veel rennende en schreeuwende kinderen. Dus als je rustiger wil eten kan je beter doordeweek gaan.

16. Conny's profielfoto
    Conny vindt De Koffer niet leuk

17. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor De Kroon
    Chinees-Indisch Mierlo

Conny

Was de dichtstbijzijnde chinees. Daarom daar maar portie babi pangang gehaald. Vrijdagavond en geen kip in het restaurant. Eenmaal thuis… het vlees was zoo hard gebakken… allemaal harde stukjes, verschrikkelijk, de saus melig en geen smaak. Je ziet het eigenlijk al aan de buitenkant. Alles een beetje vervallen zoals het naambord. Nooit meer.

18. Conny's profielfoto
    Conny vindt Sint Lambert niet leuk

19. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Happy Italy

Conny

Groot, toch gezellige tent. Buiten zit je ook heerlijk in de zomer. Bediening is snel en vriendelijk. Grote pizza's, pasta heb ik hier nog niet gehad. Prijs kwaliteit is goed, grote pizza's en niet duur.

20. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Laatste tijd wat duurder geworden… maar dan nog… voor dat geld heerlijk gegeten.
    Bediening is super… de lokatie chique… en genoeg ruimte. Geen volgepropte tent waar je bijna bij elkaar op schoot zit.

21. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Proeverij de Bank

Conny

Pathé diner gehad bij proeverij de Bank. Het meisje wat ons bediende was echt aardig en correct. Een ober waar ik een drankje bij bestelde was me vergeten. Ik ben niet iemand die dan een half uur ga zitten wachten, wat andere klanten dus wel deden en ben even naar binnen gegaan of de bestelling was doorgekomen... niet dus. De carpaccio was lekker, de biefstuk niet echt. Ik had medium gevraagd en deze was te ver doorgebakken en smaakte een beetje naar lever. Dan zat er een groene smurrie (pesto) op de biefstuk, die echt niet vond passen bij een biefstuk, verder allerlei als chips gebakken dunne schijfjes groente bovenop. De echte groentjes lagen onder de bief. Ik denk dat ze te veel koken op tv kijken, alleen bakken ze er niet zo veel van. De slagroom bij het ijs en de koffie is erg dun en luchtig. Uit een spuitbus komt nog betere slagroom. Bij de dame blanche zat een koude chocolade saus. Voor een drankje en een borrelhapje wel gezellig. Uit eten raad ik af.

22. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Restaurant Roka

Conny

Was heerlijk en gezellig.. en heel vriendelijk personeel.
    Was Pathé- menu... en goed!!
    Voorgerecht Gyoza..
    Ossehaaspuntjes (2,50 extra)
    green thee ijs.
    slagroom kon wel beter.. maar dat heb je bijna overal

23. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Conny

Eerste keer geweest. We waren al wel een paar keer naar naar een ander restaurant geweest met ongeveer hetzelfde concept. Wij vinden Chalet Couvert véééél beter. Hier geen 3 gerechtjes maar 1. Wel groter, en de borden zijn mooi opgemaakt.
    Mooi en nieuwe restaurant, vriendelijk personeel en veel aandacht voor de gasten, en dat met dezelfde prijs.
    Het was heerlijk.

24. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor De Traverse
    Internationaal Helmond

Voor de 6e keer geeten bij Traverse. Vooral prijs kwaliteit is zéér goed. Voor 12,50 euro 3-gangen-menu als je maar vóór 18.00 u reserveerd. Ook de sfeer vind ik het daar zéér goed. Geen volgeladen tent met een hoop lawaai. De hoeveelheden zijn goed, niet te weinig, maar ook geen schranspartij. Dan moet je naar een AYCE restaurant gaan. Ons zien ze daar nog héél vaak.

25. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Le Connaisseur

Nu 2 keer wezen eten. De eerste keer was goed bevallen en na een 2e keer weer een weekendje naar Den Haag ook maar weer hier naar toe. Stuurden ons eerst naar boven terwijl daar geen plaats was. Het stuk waar niemand zat was afgezet met koord. Al snel kwam iemand ons halen en we hadden een plekje beneden bij het raam, gezellig.

De bediening is vriendelijk. Het gerecht besteld met de verschillende vleesspiezen. En een flesje wijn.

Mij hoor je niet klagen, je kunt voor dit bedrag goed eten. Wel een beetje rumoerig maar dat kan ook niet anders omdat het er best wel groot is.

26. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Brandevoort

Gisteren weer geweest. Weer gevraagd voor zacht te bakken. De friet was zeer snel klaar (huh komt misschien omdat ie zacht gebakken is?). Blijkt ie bij thuiskomst keihard en veel te bruin. Allemaal kleine stukjes en heel weinig. Volgens mij zat die friet nog in de bak (restant). Ik heb zelf járen in cafetarias gewerkt. Meestal gaan wij op vrijdagen en dan is het wel goed.

27. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Bufkes

Wel lekker voor ff een broodje Warrum Shink. Vriendelijk personeel en vriendelijk bediening.

28. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Paul en Riet

Was héél lang geleden (paar jaar) dat wij hier geweest waren. Wat is deze zaak achteruit gegaan!!

Schnitzel was niet te eten, panneerlaagje zacht en melig en de friet niet gaar gebakken. Stoofvlees gekocht voor thuis. Dat kan ook per pond of kilo uit de vriezer. Maar die is ook al niet meer zelfgemaakt, dus niet te eten. Erg waterig en geen smaak. Vroeger wel was ie heerlijk, nu niet meer.

Ergens anders eet je voor véél minder veel lekkerder.

2,1
  29. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Sopranos

Héle goede biefstuk. De beste. En dat je daar dan ook meer voor betaald oké, maar de andere gerechten vind ik veel te duur. 4,95 voor een schaaltje groenten of champignons dat komt apart.

30. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Weer teruggeweest en weer heerlijk gegeten. Iets andere kaart en vond de vorige wel beter. Vriendelijke mensen. Wij zijn wel weer door de week geweest dus in het weekend zal het wel een stuk drukker zijn. Top.

Meer activiteiten