• Lid sinds 29 maart 2013

3. 2,8

De Kroon

Mierlo
Nieuwe recensie

Conny heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Conny's profielfoto
    Conny heeft gereageerd op een recensie van Wereldrestaurant Mierlo

Dus...alleen omdat de biefstuk niet goed was...maar 1,8

2. Conny's profielfoto
    Conny vindt de recensie door Simone voor Wereldrestaurant Mierlo niet leuk

De kwaliteit van t eten wat je moet grillen is erg slecht.Geen smaak aan en de diamant biefstuk zat vol spieren, dus absoluut geen echte diamant biefstuk.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  3. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Mierlo

Conny

Voor dat geld goed, eten is goed, het is wel meer Oosters gericht.
    Vriendelijk personeel en ook met de drankjes verloopt vlot, geen zuinig gedoe.
    Vooral in het weekend wel heel erg rumoerig, veel rennende en schreeuwende kinderen. Dus als je rustiger wil eten kan je beter doordeweek gaan.

4. Conny's profielfoto
    Conny vindt De Koffer niet leuk

5. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor De Kroon
    Chinees-Indisch Mierlo

Conny

Was de dichtstbijzijnde chinees. Daarom daar maar portie babi pangang gehaald. Vrijdagavond en geen kip in het restaurant. Eenmaal thuis… het vlees was zoo hard gebakken… allemaal harde stukjes, verschrikkelijk, de saus melig en geen smaak. Je ziet het eigenlijk al aan de buitenkant. Alles een beetje vervallen zoals het naambord. Nooit meer.

6. Conny's profielfoto
    Conny vindt Sint Lambert niet leuk

7. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Happy Italy

Conny

Groot, toch gezellige tent. Buiten zit je ook heerlijk in de zomer. Bediening is snel en vriendelijk. Grote pizza's, pasta heb ik hier nog niet gehad. Prijs kwaliteit is goed, grote pizza's en niet duur.

8. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Laatste tijd wat duurder geworden… maar dan nog… voor dat geld heerlijk gegeten.
    Bediening is super… de lokatie chique… en genoeg ruimte. Geen volgepropte tent waar je bijna bij elkaar op schoot zit.

9. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Proeverij de Bank

Conny

Pathé diner gehad bij proeverij de Bank. Het meisje wat ons bediende was echt aardig en correct. Een ober waar ik een drankje bij bestelde was me vergeten. Ik ben niet iemand die dan een half uur ga zitten wachten, wat andere klanten dus wel deden en ben even naar binnen gegaan of de bestelling was doorgekomen... niet dus. De carpaccio was lekker, de biefstuk niet echt. Ik had medium gevraagd en deze was te ver doorgebakken en smaakte een beetje naar lever. Dan zat er een groene smurrie (pesto) op de biefstuk, die echt niet vond passen bij een biefstuk, verder allerlei als chips gebakken dunne schijfjes groente bovenop. De echte groentjes lagen onder de bief. Ik denk dat ze te veel koken op tv kijken, alleen bakken ze er niet zo veel van. De slagroom bij het ijs en de koffie is erg dun en luchtig. Uit een spuitbus komt nog betere slagroom. Bij de dame blanche zat een koude chocolade saus. Voor een drankje en een borrelhapje wel gezellig. Uit eten raad ik af.

10. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Restaurant Roka

Conny

Was heerlijk en gezellig.. en heel vriendelijk personeel.
    Was Pathé- menu... en goed!!
    Voorgerecht Gyoza..
    Ossehaaspuntjes (2,50 extra)
    green thee ijs.
    slagroom kon wel beter.. maar dat heb je bijna overal

11. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Eerste keer geweest. We waren al wel een paar keer naar naar een ander restaurant geweest met ongeveer hetzelfde concept. Wij vinden Chalet Couvert véééél beter. Hier geen 3 gerechtjes maar 1. Wel groter, en de borden zijn mooi opgemaakt.
    Mooi en nieuwe restaurant, vriendelijk personeel en veel aandacht voor de gasten, en dat met dezelfde prijs.
    Het was heerlijk.

12. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor De Traverse
    Internationaal Helmond

Voor de 6e keer geeten bij Traverse. Vooral prijs kwaliteit is zéér goed. Voor 12,50 euro 3-gangen-menu als je maar vóór 18.00 u reserveerd. Ook de sfeer vind ik het daar zéér goed. Geen volgeladen tent met een hoop lawaai. De hoeveelheden zijn goed, niet te weinig, maar ook geen schranspartij. Dan moet je naar een AYCE restaurant gaan. Ons zien ze daar nog héél vaak.

13. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Le Connaisseur

Nu 2 keer wezen eten. De eerste keer was goed bevallen en na een 2e keer weer een weekendje naar Den Haag ook maar weer hier naar toe. Stuurden ons eerst naar boven terwijl daar geen plaats was. Het stuk waar niemand zat was afgezet met koord. Al snel kwam iemand ons halen en we hadden een plekje beneden bij het raam, gezellig.

De bediening is vriendelijk. Het gerecht besteld met de verschillende vleesspiezen. En een flesje wijn.

Mij hoor je niet klagen, je kunt voor dit bedrag goed eten. Wel een beetje rumoerig maar dat kan ook niet anders omdat het er best wel groot is.

14. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Brandevoort

Gisteren weer geweest. Weer gevraagd voor zacht te bakken. De friet was zeer snel klaar (huh komt misschien omdat ie zacht gebakken is?). Blijkt ie bij thuiskomst keihard en veel te bruin. Allemaal kleine stukjes en heel weinig. Volgens mij zat die friet nog in de bak (restant). Ik heb zelf járen in cafetarias gewerkt. Meestal gaan wij op vrijdagen en dan is het wel goed.

15. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Bufkes

Wel lekker voor ff een broodje Warrum Shink. Vriendelijk personeel en vriendelijk bediening.

16. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Paul en Riet

Was héél lang geleden (paar jaar) dat wij hier geweest waren. Wat is deze zaak achteruit gegaan!!

Schnitzel was niet te eten, panneerlaagje zacht en melig en de friet niet gaar gebakken. Stoofvlees gekocht voor thuis. Dat kan ook per pond of kilo uit de vriezer. Maar die is ook al niet meer zelfgemaakt, dus niet te eten. Erg waterig en geen smaak. Vroeger wel was ie heerlijk, nu niet meer.

Ergens anders eet je voor véél minder veel lekkerder.

2,1
  17. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Sopranos

Héle goede biefstuk. De beste. En dat je daar dan ook meer voor betaald oké, maar de andere gerechten vind ik veel te duur. 4,95 voor een schaaltje groenten of champignons dat komt apart.

18. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Weer teruggeweest en weer heerlijk gegeten. Iets andere kaart en vond de vorige wel beter. Vriendelijke mensen. Wij zijn wel weer door de week geweest dus in het weekend zal het wel een stuk drukker zijn. Top.

19. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Conny

Al jaren vaak geweest. Je moet voor dat geld niet echt culinairs iets verwachten. De entourage is heel gezellig, ook buiten met mooi weer. Laatste keer werden we in een hoekje geduwd en waren ze ons vergeten, want andere mensen na ons werden eerder bediend en hebben we 40 minuten op onze eerste bestelling voor het drankje moeten wachten. Mijn man vroeg ook voor een andere plek en die hebben we ook gekregen. Daarna ging het beter.

20. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor De Traverse
    Internationaal Helmond

Voor dit geld, en dit eten, perfect. Echt niet duur. Binnen is het niet té groot. Gezellig ingericht. Bediening héél netjes. Borden zijn mooi opgemaakt en lekkere gerechtjes. Voor dit bedrag E 15,95 zeker geen klagen.

21. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Mo-Jo

Conny

Errug druk. Rommelig. Personeel ook niet vriendelijk. En het eten moeah, gaat.. Meerdere sushi AYCE restaurants gehad. Voor ons zijn er betere.

22. Conny's profielfoto
    Conny vindt de recensie door Kok voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard leuk

Kok

Al 8 keer gegeten bij Asianboulevard! Vind nog steeds heel lekker! De garnalen spiece is erg lekker! En de gast vrouw is wel erg vriendelijk! Liedje gezongen voor mijn moeder. Ze was er erg blij mee, kon niet beter!

23. Onlangs naar asian boulevard wezen eten. Vanwege de kermis waren de andere sushitenten moeilijk bereikbaar en vooral het parkeren. Dus zijn we maar naar sushi boulevard gegaan. Parkeerplek is ideaal enje hoeft maar een eurotje te betalen voor 24 uur werd aan mij verteld. Het voordeel van dit restaurant is dat het heel groot is met heel veel zitplaatsen. Bij binnenkomst kregen wij een vriendelijke ontvangst en werden wij naar ons tafel gebracht. Wat ik merk is dat de tafels ruim ingedeeld zijn dus het geeft ons meer privacy en hoeven wij ook niet andermans gesprekken aan te horen. Het eten wordt snel gebracht en de opmaak ziet er verrassend goed uit. Sushi is heel lekker en veel beter dan andere sushi restaurants in Tilburg. Vis smaakt goed en vers. De menukaart is uitgebreidt en er is veel variatie voor zowel jong en oud. Drank wordt snel aan tafel gebracht en er wordt op tijd gevraagd wanneer onze glazen leeg zijn. Kortom we zijn blij dat de kermis er was, want anders zijn we niet bij sushi boulevard gaan eten. We komen zeker weer terug!

24. Gezellig en lekker gegeten.
    Bediening is snel en attent.
    Ben nu verschillende keren geweest, steeds dezelfde ervaring. Prima dus..

25. Ik ben nu wel zeker 7 a 8 keer geweest , heerlijk eten goede bediening, erg gezellig!! De gastvrouw/gastheer zijn uiterst vriendelijk. Heb alle Sushi restaurants in Tilburg gehad, maar Asian Boulevard staat nog steeds op nr 1.
    Tot de volgende keer.

26. Conny's profielfoto
    Conny vindt de recensie door Yo voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard leuk

Leuke tent! Erg lekkere sushi en de rest ook! Vriendelijke bediening, ze zijn snel en correct. Zeker voor herhaling vatbaar!

27. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Indrapoera
    Chinees-Indisch Helmond

Lekkerste afhaal chinees.We moeten van de andere kant van de stad komen maar hebben dit ervoor over.

28. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Warande

Toch maar voor de tweede keer gegaan.'t Was ff geleden en dachten dat een tweede kans wel zo eerlijk was. Maar nee....geen uitzonderlijk aparte gerechten of bijzonder lekker klaargemaakt. Nog steeds ongezellig binnen en voor dat bedrag eet je ergens anders lekkerder.Was de laatste keer voor mij.

29. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Met zijn vieren wezen eten op een donderdag.Ik dacht dat wordt niks dit lust ik niet.Maar wij hebben een heerlijke,gezellige avond gehad met heerlijk eten.Het was echt lekker.Mooi nieuw gebouw, met prachtige zuivere toiletten en de bediening is ook heel vriendelijk. Ik heb alweer gereserveerd voor volgende week.

30. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor IJssalon Kees

Conny

Het heerlijkste ijs in heel zuid Nederland. Natuurlijk eten we ook wel eens een ijsje als we een dagje weg zijn maar hier is het toch het lekkerste. Tegenwoordig heb je ook van die "ijssalons "die ook "zelf ijs maken". Ze draaien dan wel zelf, maar de smaken komen kant en klaar van de fabriek. Je ziet die smaken dan ook overal bv smurfenijs. Mensen die zeggen dat het ijs van hun niet smaakt, weten niet hoe goed ijs moet zijn.

Meer activiteiten