1. Pannenkoekenhuis Odoorn

Samen met onze kinderen en kleinkinderen wilden we de dag afsluiten met een gezellige pannenkoekmaaltijd.

We hadden gereserveerd en om 5 voor 6 gingen we aan tafel. De bestelling werd direct opgenomen, maar naar een drankje werd niet gevraagd. Na 40 minuten zijn we gaan vragen waar de pannenkoeken bleven. De kleinkinderen waren het wachten zat.

Even later kwam de cheffin ons vertellen dat het er met 10 minuten zou zijn en als we het eerder wilden hebben dan hadden we maar eerder moeten bestellen! En als we dit niet leuk vonden moesten we maar weggaan want het was druk! Zij was beslist niet gastvrij.

Na ruim een uur kwamen de pannenkoeken. De rand was heerlijk maar daarna waren ze rauw. In het restaurant stonden veel mensen te wachten op een tafel en nog meer mensen zaten te wachten op de pannenkoek of drankje.

Dit was voor ons geen leuke afsluiting van een hele leuke dag. Restaurant de Snoepert zal bij onze vrienden en kennissen beslist niet worden aangeprezen.

De meisjes van bediening waren overigens heel vriendelijk maar onze indruk was dat de bedrijfsleiding het absoluut niet aan kon.

2,6