• Lid sinds 1 november 2012

Heerlen
  2. -

Op De Hej

Sint Geertruid

Club 'saint nicolas' heeft nog geen foto toegevoegd

1. Club 'saint nicolas''s profielfoto
    Club 'saint nicolas' heeft gereageerd op een recensie van 't Oude Poorthuys

Helemaal eens met de inhoud, maar wij waren niet de Club Sain Nicolas, wij waren leden van Probus Nederland.

2. Club 'saint nicolas''s profielfoto
    Club 'saint nicolas' heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys

Je komt er niet 'zomaar' voorbij, maar het loont meer dan de moeite om Gasterij 't Oude Poorthuys te bezoeken.
    Wij waren met een groep van 29 personen. De ontvangst was joviaal. Wij mochten plaats nemen in de serre waar de tafels gezellig ogend waren gedekt. De bediening was zeer vriendelijk en hetgeen ter tafel kwam werd door alle leden van onze groep geprezen.

Wij wensen Agnes en Jos heel veel succes in hun nieuwe en stijlvolle locatie.

3. Club 'saint nicolas''s profielfoto
    Club 'saint nicolas' heeft een recensie geschreven voor Op De Hej

Zondag 28 oktober 2012

Wij mogen terugzien op een fantastisch geslaagde avond.
    De ontvangst door gastheer Frank was spontaan en joviaal.
    Gastvrouw Fabienne had die avond andere verplichtingen, maar werd optimaal vervangen door een vrouwelijke arts in opleiding.
    Wij hadden reeds vooraf onze keuzes gemaakt en per email doorgegeven. Geen must, maar waarom zou je de ,keuken, niet tegemoet komen als het kan?
    De amuse was alvast verrukkelijk. De helft van onze groep had voor een tongstrelend geraffineerd visgerecht gekozen, de andere helft was van mening nooit eerder een vergelijkbaar lekkere carpaccio te hebben geproefd.
    De witte huiswijn was o.k., maar de door Frank aanbevolen rode uit Puggia was formidabel.
    Na een ,welverdiende, pauze zaten we op het puntje van de stoel in afwachting van ofwel een hertenbiefstuk in de ,eigen jus, ofwel zeebaars op Sint Gieterse wijze.
    Ondanks de vele gespreksstof was het voor ons doen uitzonderlijk stil aan tafel toen onze smaakpapillen gekieteld werden door al dat heerlijks.
    Het Grand Dessert als fin du jour was eveneens voortreffelijk.
    Voor wie daarna nog behoefte heeft aan een kopje koffie of espresso, niets mis mee uiteraard. Na al die verwennerij heb je eigenlijk geen behoefte meer aan een koffie-dessert met huisgemaakte bonbons en koekjes. Wie daar toch nog Euro 5 voor over heeft, die doet dat toch ?

Voor wat de ambiance betreft, het is er intiem en gezellig, een huiskamersfeertje om van te genieten.

Fabienne en Frank,
    Wij kunnen jullie alleen maar wensen: als jullie dit niveau kunnen vasthouden, dan is succes gegarandeerd.

Tot ziens.