• Lid sinds 6 november 2014

Umi Kaiseki

Eindhoven

De Slak

Eindhoven

claudia heeft nog geen foto toegevoegd

1. claudia's profielfoto
    claudia heeft een recensie geschreven voor De Slak

Gisteren gegeten. Na veel positieve verhalen van anderen erg benieuwd.. Het was niet slecht maar ik zal hier niet meer terugkomen. Het eten was simpel en niet erg bijzonder of lekker. De sfeer is niet geweldig, druk je zit dicht op elkaar en kan elkaar amper verstaan. En de bediening is oke maar niet allemaal even vriendelijk. Jammer had er meer van verwacht.

2. claudia's profielfoto
    claudia heeft een recensie geschreven voor Hokkaido

Nooit in het restaurant geweest maar bestellen bijna elke week sushi hier om thuis te laten bezorgen. Echt heel lekkere sushi!

3. claudia's profielfoto
    claudia heeft een recensie geschreven voor Mei Wah
    Chinees-Indisch Veldhoven

Gegeten met zn 4en. Eten was er snel en van goede kwaliteit. Bediening en sfeer was minder. Er werd slecht gecommuniceerd en de obers stonden met zijn 3en om onze tafel om het vervolgens zo snel mogelijk af te ruimen. Misschien wilden ze naar huis??

4. claudia's profielfoto
    claudia heeft een recensie geschreven voor Umi Kaiseki

Heerlijk gegeten. De gerechten zijn vers en erg lekker. Echt traditioneel eten, veel beter dan andere Chinese restaurants.

5. claudia's profielfoto
    claudia heeft een recensie geschreven voor Eethuis Sultan

Al een paar keer gegeten en afgehaald. Hele vriendelijke mensen. Gastvrij en ze denken mee en als je speciale wensen hebt is dat geen probleem; in overleg is veel mogelijk. Ik ben vooral fan van de afghaanse nachos, heerlijk! Het eten is echt lekker hier, een aanrader.

6. claudia's profielfoto
    claudia heeft een recensie geschreven voor Restaurant China

Vanavond voor het eerst hier gegeten met familie. Zij komen hier vaak dus had hoge verwachtingen. Ik hou erg van wokken maar dit is enorm tegengevallen. Het was een chaos. De bediening was best vriendelijk maar meerdere keren moesten wij vragen waar de bestelling bleef. En als je iets wilde weten van de kaart werd er steeds gezegd "dat weet ik niet, moet ik even navragen". Toen de ober zelf aanbood om nieuw bestek te halen voor ons zei hij dat het eigenlijk niet de bedoeling was om steeds met nieuw bestek te eten. Waarom stel je het dan voor? Om ons heen waren meerdere tafels hoorbaar aan het klagen waar de drankjes etc bleven en dat terwijl het helemaal niet druk was. De keuze in eten was voldoende. Veel saus, vrij vet en niet speciaal. Viel tegen. Ga hier niet eten!

1,6
  7. claudia's profielfoto
    claudia heeft een recensie geschreven voor Usine

Gisteren voor het eerst gegeten. Bediening en ontvangst zeer vriendelijk. Leuke sfeer en mooie locatie. Goed georganiseerd je wordt meteen naar je tafel gebracht en bestelling wordt snel opgenomen en geserveerd. Terwijl het erg druk was. Ober had voldoende aandacht en was erg aardig. Eten viel wat tegen. Vlees nog erg rood van binnen. En friet lauw. Wel heerlijke koffie. Vooral gezellig om te lunchen of te borrelen.

8. claudia's profielfoto
    claudia heeft een recensie geschreven voor Francisco
    Vertaal van English naar Nederlands

Eten was geweldig! Er is werkelijk niets op aan te merken. Alles was even lekker. Decor kan beter en de bediening was oké, verschilt een beetje per persoon. Maar zo ontzettend heerlijk gegeten dat ik heel snel weer terug wil gaan. Ongetwijfeld de beste tapas in Eindhoven en omgeving!

9. claudia's profielfoto
    claudia heeft een recensie geschreven voor Juffrouw Tok

Gisteren gegeten met groupon actie. Erg lekker! Nooit eerder geweest. Kipfilet piri piri was heerlijk. Snelle bediening, knus restaurantje. Enige nadeel is dat je veel parkeergeld kwijt bent maar daar kunnen zij natuurlijk niets aan doen. Wij komen zeker nog eens terug!