• Lid sinds 11 juni 2013

1. Pizzeria Nerone

Purmerend

Japas

Ermelo

Cindy heeft nog geen foto toegevoegd

1. Cindy's profielfoto
    Cindy vindt Pizzeria Nerone niet leuk

Cindy

2. Cindy's profielfoto
    Cindy heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Nerone

Zelden ergens zo een slechte service gehad als bij Nerone. Vanavond het toch nog maar een keer geprobeerd met collega's. Woensdag is pizzadag, alle pizza's voor 6,50. De pizza's waren prima voor dat geld, maar de service is bar en bar slecht.

Bij binnenkomst lauw ontvangen door een medewerkster, de tegenzin spatte er vanaf. Ook de mannelijke medewerker was zeer onvriendelijk en soms ronduit onbeschoft. Opmerkingen als "pfff... ik werk niet bij de Chinees" bij bestellen van een pizza en "Goh, ik was net aan jullie gewend". Ook noemde hij mij irritant toen ik grapte dat de koffie (waar we enorm lang op moesten wachten) in een soepkom werd geserveerd. Het was onmogelijk om een drankje te bestellen en ook op het bestellen van de pizza's moesten wij enorm lang wachten...

Nee, never nooit meer!

4,5
  3. Cindy's profielfoto
    Cindy heeft een recensie geschreven voor Japas
    Aziatisch Ermelo

Als echte sushi liefhebbers waren we blij verrast dat er in de buurt van ons hotel een sushi tent zat. Helaas bleek Japas toch een teleurstelling te zijn. De aankleding is erg mooi en stijlvol en aan het vriendelijke personeel ligt het ook echt niet. Wel weet de eigenaar wat geld verdienen is... Overal extreem veel rijst in doen en weinig vulling. Zo weinig dat je bijv. de zalm of tonijn niet proefde in de maki's. Ook de handrolls bevatten voornamelijk rijst.
    De krokante kip was keihard en taai en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Ook kregen we een fles wijn die lauw was... De bediening reageerde hier gelukkig wel goedop en we kregen direct een nieuwe fles.

Jammer, jammer, jammer...

4. Cindy's profielfoto
    Cindy heeft een recensie geschreven voor Boss Restaurant

Komen hier vanaf de opening regelmatig. De kwaliteit van de sushi en sashimi is echt heel erg goed. Helaas qua snelheid de laatste tijd erg achteruit gegaan, het is er altijd druk en het personeel kan het vaak niet aan. Vandaag hebben we er drie uur gezeten en maar twee rondes sushi gekregen. We moesten echt weg en zijn dus met een hongerig gevoel opgestapt. Wel correcte afhandeling van de manager, kregen een tegoedbon om de volgende keer nog een keer te komen eten.