• Lid sinds 22 november 2010

Rendez-Vous @046

Sittard

't Koffiehuuske

Heerlen

Cindy Tijssen-Mertens heeft nog geen foto toegevoegd

1. Cindy Tijssen-Mertens's profielfoto
    Cindy Tijssen-Mertens vindt de recensie door mirjam voor La Rosa Bianca leuk

3 weken geleden gaan eten met Wow deal. Te lang moeten wachten, onvriendelijk personeel, de muziek te hard en dat is niet de 1ste keer. De zalm was gezouten, dus 2 weken geleden tapas gaan eten, bah wat slecht. We zaten buiten, er komt zelden iemand naar buiten voor drank. Na 20 minuten koude tapas, nou zeg. Brood; 1 plakje tomaat met kaas, 1 plakje rauwe ham en plakje snijworst. Dat noem ik geen koude tapas. De warme tapas bah bah, 1 uur en 15 minuten op moeten wachten. We zeiden er iets van, krijgen we toch een brutale mond terug dat er ook nog andere gasten waren (die na ons kwamen en a la carte aten en die het sneller kregen als wij). Mijn man was hier niet van gediend en we hebben afgerekend. In het restaurant eens ff gezegd tegen de bediening dat het slecht was, mijn man heeft 27 jaar horeca gedaan maar dit slaat alles. Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Onbeschoft, hier gaan we niet meer terug en we hebben Wow deal ingelicht maar nog niets gehoord dus 9,95 weg gegooid. Ik had beter naar Mac Donalds kunnen gaan, daar word je nog vriendelijker bediend en sneller.

Gt Mirjam

2. Danielle

Onlangs door vrienden uitgenodigd om via WOW deal te genieten van een LUXE 10 gangen Spaanse Tapas. Wat een teleurstelling. Mijn gekozen drankje, prosecco, werd lauw geserveerd, wel in een wijnkoeler, maar zonder vooraf te melden dat het flesje nog niet gekoeld was.

Tapas werden in 2 keer geserveerd, eerst koud en toen warm. Deel 1 bestond uit brood, aioli, aardappelsalade, 1 plakje worst en 1 plakje ham. Deel 2 bestond uit een soort rösti rondjes, gefrituurde inktvisringen/uienringen, penne met pesto (Spaans?), gefrituurde mossels, garnalen, en een bakje met aubergine/courgette prut!

Bij het afrekenen melding gemaakt dat wij dit niet verstaan onder LUXE tapas! Schouderophalend werd gemeld dat dit een uitprobeersel was! Nou, dan hebben jullie echt de plank mis geslagen. En als mensen vinden dat wij zeuren met deze recensie: daar is deze site voor bedoeld, om je mening en ervaring te delen.

1,4
  3. Cindy Tijssen-Mertens's profielfoto
    Cindy Tijssen-Mertens heeft een recensie geschreven voor La Rosa Bianca

Gisteren gaan eten. Wat een teleurstelling zeg! We hadden een bon van Wowdeal voor een luxe 10-gangen spaans/italiaans tapas menu. Om te beginnen werd ons niet uitgelegd hoe eea zou gaan verlopen. Op de bon stond, je kunt kiezen: per gang of alle gangen in één keer. Wij kregen onze drank geserveerd en naderhand kregen wij een schaal met koude gerechten voorgeschoteld. Geen uitleg door de ober wat het allemaal precies was, alleen een "smakelijk eten". Op de schaal lag: aardappelsalade (tapas???), tomaat met mozzarella, brood met aioli, een plakje cervelaat, wat rauwe ham met meloen.
    Daarna kwamen de warme gerechten....ik weet niet wat ze hier onder tapas verstaan...maar we kregen 4 pizzapunten, een bak penne (pasta), een schaaltje mosselen met parmezaanse kaas gegratineerd, rösti's en iets van uienringen....ik kon echter de smaak niet thuisbrengen want ik proefde alleen maar de smaak van frituurvet. De rösti's vielen ook gewoon uitelkaar, zo vet waren ze en de penne dreef ook in de olie...
    Ook bij de tweede ronde kregen we geen uitleg wat op de schalen lag. Toen alles werd afgeruimd werd en verder niet gezegd of er nog iets ging kommen dus bleven we maar wachten in de hoop nog geïnformeerd te worden. Intussen namen aan de tafel achter ons 4 personen plaats en toen zij hun "tapas" schotel geserveerd kregen werd uitvoerig (door dezelfde ober overigens) verteld wat ze allemaal te eten kregen. Ik was er klaar mee en heb mijn man naar binnen gestuurd om de drank af te rekenen.

Mij zien ze hier nooit meer terug! Ik zal ook geen aanbevelingen doen.

Jammer van de €9,95 per persoon die we betaald hebben want het was nog geen €5,- waard!

4,1
  4. Cindy Tijssen-Mertens's profielfoto
    Cindy Tijssen-Mertens heeft een recensie geschreven voor Rendez-Vous @046

We hadden een bon van social deal gekocht en deze gisteravond gebruikt.
    Het was werkelijk waar dik inorde, zowel het eten als de bediening. Ik kan dan ook helemaal niets herkennen van sommige negatieve recensies hier op deze site.

We mochten kiezen of we een tafeltje op het terras buiten of binnen in het restaurant namen, Wij zijn lekker binnen gaan zitten. Er komen inderdaad wel eens mensen naar binnen om een ijsje te halen maar ik zie dat niet als hinderlijk. Als er mensen langs lopen die binnen naar het toilet moeten wordt dit toch ook niet als hinderlijk gezien? Als ik niemand om me heen wil hebben eet ik wel thuis. Als je uit gaat eten loop je namelijk het risico dat er wel eens iemand langs komt gelopen.

Door een vriendelijke meneer (ik meen dat zijn naam Martijn was) kregen we het menu uitgelegd.
    Voorgerecht venkelsoep/kreeftensoep, hoofdgerecht Kreeft/ saltimboca, nagerecht: ijs met aardbeien, rabarbercompote en hangop... wij namen de kreeftensoep en saltimboca.
    Porties waren dik inorde, niet teveel maar ook niet te weinig. Smaakte prima en er werd ons ook netjes gevraagd of we het hoofdrecht meteen na het voorgercht wilden hebben ok dat we wilden wachten. Wij besloten even te wachten omdat het een flinke kop soep was die we kregen. Er werd ook brood geserveerd bij de soep en toen dit op was kregen we zonder te vragen nieuw brood erbij....prima dus!
    We kregen ook nog een amuse: dadels in spek gerold met honing (erg smakelijke).
    Drankjes hoefden we ook niet lang op te wachten en toen ik vroeg naar een wijn die niet te droog was kreeg ik een glaasje wijn aangeboden en mocht ik proeven of ik het wat vond. Er werd dus prima geluisterd naar mijn wensen en ik kreeg de perfecte wijn aangeboden, dus met de wijnkennis is het intussen dus ook dik inorde.

Ik vond het bedienend personeel erg vriendelijk. En voor de mensen die ongeneerd grote porties willen eten adviseer ik om lekker een lopend buffet bij vd Valk te gaan bezoeken, daar kun je je bord blijven volladen.
    Mensen van Rendez-Vous: ga zo door! want voor een zaak die pas een jaar bezig is doen jullie het prima!!!

5. Cindy Tijssen-Mertens's profielfoto
    Cindy Tijssen-Mertens heeft een recensie geschreven voor 't Koffiehuuske

Heel erg leuk en gezellig restaurant!

Ontzettend knusse inrichting en heel vriendelijk en bekwaam personeel.

Wij hebben beiden het "zoervleisj" gehad en het smaakte voortreffelijk.

We gaan hier zeker vaker komen!