• Lid sinds 12 oktober 2018

1. 4

Restaurant FLOC

Rekem
Nieuwe recensie

Cindy Dedoyart heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Cindy Dedoyart's profielfoto
    Cindy Dedoyart heeft een recensie geschreven voor Restaurant FLOC

Très habitué à de bons restaurants, nous avons été déçu par le rapport qualité prix (beaucoup trop cher pour ce que nous avons mangé). Personnel sympathique.
    Apéro vraiment peu généreux, verre de vin cher (14€). Les plats manquent pour nous d’originalité et de goût ( légumes pas assez assaisonnés, gratin sec). Soupçon d’eau du robinet dans la carafe! On ouvre la bouteille généralement devant le client!!! (7,5€)
    Rien n’est mauvais mais rien n’est exceptionnel.
    Le menu en français n’est pas correct, nous avons eu un dessert complètement différent que celui annoncé et lorsqu’on le signale, aucune excuse pas un mot.
    Nous nous attendions à autre chose! Nous sommes peut être trop difficile??? Ou pas....
    Ça ne reste que notre avis personnel bien sur 😉

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Zeer gewend aan goede restaurants, waren we teleurgesteld door de prijs-kwaliteitsverhouding (veel te duur voor wat we gegeten hebben). Vriendelijk personeel.
    Apero echt weinig gul, glas dure wijn (€14). Volgens ons ontbreekt het de gerechten aan originaliteit en smaak (groenten niet genoeg gekruid, gratin droog). Vermoeden van leidingwater in de karaf! Normaal opent men de fles voor de ogen van de klant!!! (€7,5)
    Niets is slecht, maar niets is uitzonderlijk.
    Het menu in het Frans is niet correct, we hadden een dessert dat heel anders was dan het dessert dat werd omschreven en wanneer het werd gemeld, geen excuus, geen woord.
    We verwachtten iets anders! We zijn misschien te moeilijk??? Of niet...
    Het blijft natuurlijk onze persoonlijke mening 😉