• Lid sinds 14 augustus 2013

Restaurant Scampi

Haarlem

Subliem

Haarlem

chrisy heeft nog geen foto toegevoegd

1. chrisy's profielfoto
    chrisy heeft een recensie geschreven voor Restaurant Scampi

Afgelopen zaterdag hier met mijn vriendinnen heerlijk gegeten. Na een dagje winkelen zijn wij hier aangekomen.
    Wij werden hartelijk ontvangen en na een heerlijk glas prosecco met een broodje hebben wij gekozen voor het maandmenu.

Alle gerechten smaakte zeer goed en zagen er goed uit. De bediening is erg hartelijk en kwamen net zoals de chef-kok langs om te vragen of alles naar wens was.

Het interieur was niet geheel onze stijl, maar dit weerhield ons er niet van om een top avond hier te hebben.

Als wij weer in Haarlem gaan shoppen weten wij nu al waar wij weer gaan eten, natuurlijk bij Scampi!

2. chrisy's profielfoto
    chrisy heeft een recensie geschreven voor Subliem
    Internationaal Haarlem

Opzoek naar een goed en gezellig restaurant om mijn moeders verjaardag te kunnen vieren, uitgekomen bij restaurant Subliem. Wij hebben inderdaad een Sublieme avond gehad. Bij binnekomst hartelijk ontvangen.Vooraf aan het eten hebben wij een heerlijk glas prosecoo met elkaar gedronken, zalig met een broodje met kruidenboter en olijfjes erbij. Diverse gerechten werden van de kaart gekozen, Ik ging voor loligo ,de zalm en de chocolademousse, alledrie de gerechten smaakte heerlijk. De gastvrije bediening, het heerlijke eten en de goede sfeer maakte de avond top. Jullie zien ons snel weer !