• Lid sinds 21 november 2011
  • Leeftijd: 29

Christophorus Pallandt werkt sinds eind 2011 als Web Content Manager bij Eet.nu. Hij houdt van lekker eten als geen ander, en vindt het leuk om er blogs over te schrijven. Tevens publiceert hij de Culigenda en maakt hij de nieuwsbrieven van Eet.nu.

Lijsten

Activiteiten

1. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van De Kroon

Beste Rob,

Bedankt voor je bericht, ik heb de zaak inmiddels op gesloten gezet.

2. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Steakhouse Pyramide

Beste Peter,

Bedankt voor je bericht, we hebben de gegevens inmiddels gecorrigeerd.

3. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op het artikel: 6x genieten in Assen
  4. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Automatiek AC de Boer

Beste Kimberley,

Bedankt voor je bericht, we hebben De Eetpuzzel inmiddels toegevoegd en AC de Boer gesloten!

5. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Fenix

Beste John,

Bij het controleren van de reacties zag ik je bericht voorbij komen. Ik wil je er graag op wijzen dat het wel is toegestaan anoniem een recensie te plaatsen, mits er een valide mailadres wordt gebruikt. Dat is bij deze recensie het geval.

Zie voor meer informatie eventueel https://www.eet.nu/richtlijnen-voor-berichten

6. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Boerderij

Beste Siebrand,

Bedankt voor je bericht. We begrijpen dat deze vermelding wellicht vreemd overkomt, maar voorheen was volgens de Kamer van Koophandel een restaurant geregistreerd op dit adres. Wij zijn niet eerder op de hoogte gebracht van de sluiting.

Ik heb de vermelding inmiddels op gesloten gezet.

7. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van De Brouwerij

Beste,

8. Christophorus's profielfoto
    Christophorus vindt de recensie door Gerrit voor BioToko leuk
    Indonesisch Zutphen

Kort geleden gingen wij naar Bio Toko om twee maaltijden af te halen. Omdat wij het gebruik van plastic verpakkingen proberen te verminderen hadden wij zelf twee Tupperware dozen meegenomen en verzochten onze bestelling hier in te doen. Dit weigerde men met de mededeling dat de weegschaal was afgesteld op hun eigen plastic dozen. Op de vraag of men dan misschien eerst de doos kon wegen werd, zonder enig nadenken, geantwoord dat dit te veel werk was en men dan geen andere klanten kon helpen. Let wel, wij waren op dat moment de enige klanten voor de afhaalbalie.
    Ik vind het teleurstellend dat een restaurant dat zich profileert als Bio-onderneming niet inspeelt op het verzoek dat past in de trent om het gebruik van weggooi-verpakkingen terug te dringen.

9. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft een recensie geschreven voor Popocatepetl

Hier gegeten ter viering van de verjaardag van mijn zus. We hadden voor Popocatepetl gekozen omdat mijn zus hier blijkbaar al goede ervaringen had gehad en je hier veganistisch/plantaardig kunt eten.

Het eten was heel lekker. Als voorgerecht had ik quesadillas champinones, als hoofdgerecht had ik vegan nachos en als nagerecht frozen Banana. Allemaal goed klaargemaakt, leuk gepresenteerd en lekker. De nachos hadden wel koriander wat ik minder vond, maar daar had ik zelf beter op moeten letten.

De service was bijzonder vriendelijk en ons werd meerdere keren gevraagd of alles naar tevredenheid was. Toen ik van hoofdgerecht wilde wisselen werd het meteen voor me nagevraagd en het was geen probleem om dit nog snel te wijzigen.

De sfeer vond ik prima, de zaak was niet perse mijn smaak qua inrichting maar het was ook zeker niet storend en het is natuurlijk een beetje Mexicaans aangekleed.

Al met al was ik heel tevreden en zou ik dit restaurant zeker aanraden.

10. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op het artikel: 8 top restaurants in Roermond
  11. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Bodega De Posthoorn

Beste,

Allereerst bedankt voor het plaatsen van uw ervaring op Eet.nu! Wat uw vraag betreft: helaas kan ik niet meer terugzien wie "landelijk" heeft aangevinkt als omgeving van dit restaurant. Het klopt echter inderdaad niet, daarom heb ik het inmiddels weggehaald.

Bedankt voor uw oplettendheid!

12. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Petits Saveurs

Beste Kitty,

Bedankt voor je bericht, ik heb de cijfers inmiddels aangepast.

13. Christophorus's profielfoto
    Christophorus vindt de recensie door Tamara voor Flamboyant leuk

Weer heerlijk (veganistisch) gegeten. Wij hadden aardig wat dieetwensen maar er werd goed met ons meegedacht. Tot snel!

14. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Jasmine

Beste Jaco,

Bedankt voor je recensie, we hebben de zaak inmiddels op gesloten gezet.

15. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft een recensie geschreven voor Aim Aroy

Hier gister gegeten met mijn zus omdat we 's avonds in Tilburg moesten zijn en even een (vegan) hapje wilde pakken. We kozen allebei de kou pad moe (gebakken rijst met groenten en veganistisch varkensvlees) en deze was heel lekker, het vegan varkensvlees was heerlijk! De opmaak van het eten was niet bijzonder maar prima, maar de kokosnoot die mijn zus bestelde zag er erg leuk uit. Deze uitschrapen was overigens een grappig avontuur.

De service in de zaak was heel vriendelijk, we konden zonder problemen individueel afrekenen en hoewel het allemaal wat krap was vond ik de sfeer prima. Als we weer eens in Tilburg gaan eten is dit zeker voor herhaling vatbaar!

16. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Tapas Puerto

Beste Eefio,

17. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van 't Botterhuuske

Beste Derk,

Bedankt voor je bericht! Ik heb de vermelding van 't Botterhuuske op gesloten gezet en 't Fort toegevoegd aan de site.

18. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Golden House

19. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Strandpaviljoen Berkenbosch

Beste Marleen,

Bedankt voor je bericht, ik heb de vermelding op gesloten gezet in afwachting van de nieuwe zaak op dit adres.

20. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Woe Ping

Beste Wesley,

Bedankt voor je bericht! Ik heb het restaurant inmiddels op gesloten gezet.

21. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Tante Toos

Beste Jan,

Bedankt voor je bericht. Persoonsgegevens worden beschermd door de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) en mogen daarom niet gepubliceerd worden zonder toestemming van de recensent: https://www.autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/onderwerpen/internet-telefoon-tv-en-post/persoonsgegevens-op-internet#publications

Wat de recensie betreft ontvangen we je klacht graag via info@eet.nu, zodat we deze in behandeling kunnen nemen.

22. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Grand Café Rutgers

Beste Martin,

Bedankt voor je recensie, heel fijn om te lezen dat het kerstbuffet geslaagd is! Onze mails worden automatisch verzonden, waarbij het systeem de aangegeven tijden hanteert. Indien de tijden niet in het systeem gewijzigd worden kunnen onze mails daardoor verwarrend overkomen, maar je mag er altijd van uitgaan dat als je met het restaurant een wijziging hebt besproken, dit helemaal in orde komt.

23. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Dixie's

Beste Tvonne,

Bedankt voor je bericht, het cijfer voor prijs/kwaliteit is inmiddels aangepast naar een 2.

24. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Azië Man Fat

Beste Wesley,

Bedankt voor je bericht, we hebben het restaurant inmiddels op gesloten gezet.

25. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Mie Wah

Beste Wesley,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het restaurant inmiddels op gesloten gezet.

26. Christophorus's profielfoto
    Christophorus vindt Snackbar Pierrot leuk

Christophorus

2012 punten
  27. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft een recensie geschreven voor Groenten van Roos

Gister hier voor de Eet.nu lunch grote beetroot salade en cheesecake besteld. Ik was erg tevreden over de salade, lekker gemaakt en zag er ook goed uit. De cheesecake was echt heerlijk! Ik acht de kans heel groot dat ik hier weer zal bestellen voor de lunch.

28. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van In de Oude Watermolen

Beste Marjolein,

Bedankt voor je bericht en wat jammer dat dit niet mogelijk was! Om verdere teleurstellingen te voorkomen hebben wij vooralsnog de melding over de glutenvrije mogelijkheden verwijderd.

29. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Enzo

Beste Josefa,

Bedankt voor je recensie! We hebben de gegevens van Enzo aangepast, zodat er geen mogelijkheid tot reserveren meer wordt weergegeven.

30. Christophorus's profielfoto
    Christophorus heeft gereageerd op een recensie van Super Kebab Bro's

Beste Men.,

Ook deze staat nu op gesloten.

Smakelijke groetjes,

Meer activiteiten