• Lid sinds 4 juli 2010

le Répertoire

Sluis

Christoffel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Christoffel's profielfoto
    Christoffel heeft een recensie geschreven voor le Répertoire

Prima ontvangst, er wordt vriendelijk en professioneel ingespeeld op je wensen. Kan menig Horecabedrijf in Sluis een voorbeeld aannemen. Gestart met een glas rosé, lekker droog en voldoende glas inhoud. We kozen voor het Répertoire menu; scampi's a la plancha, rode mul met citroenjus en zeekraal, aardbeien variaties. E 34,-

Scampi's of eigenlijk langoustines te gaar, wel een smakelijke ietwat pittige saus, goed brood en boter. Rode mul; mooi opgemaakt, echter de vis ook weer te gaar en alle stukjes niet even vers (bittertje en bijsmaakje), lekkere gemonteerde saus met zeekraal. De aardbeienvariatie; panna cotta, drankje en gelei; leuke trendy presentatie, wel erg zoet allemaal. Al met al redelijk goed gegeten.
    De keuken van chef Bart kun je en mag je niet meer vergelijken met zijn vorige zaak, 1880. Er wordt met fantasie en inzet gekookt, echter de puntjes mogen meer op de i worden gezet. Ondanks mijn kritische noot weerhoudt het ons niet om terug te komen. Le Répertoire mag er zijn.